berdineke meines Posted October 5, 2023 Report Share Posted October 5, 2023 Hoi ik heb een vraag.. Ik had net met een kast het hele scherm vol 7ens!! Joepie 8000 punten 4 action games(3000 gewonnen in de game) Hierna ben ik gestopt l. Laten uitbetalen.. kreeg nog geen 100 euro.. Klopt het dat action games 1000 punten kosten? Ik snap er niets van.. ik had mezelf al helemaal rijk gerekend!! 😪 Hopelijk kan iemand dit uitleggen ....groetjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino788 Posted October 5, 2023 Report Share Posted October 5, 2023 Hoi ik heb een vraag.. Ik had net met een kast het hele scherm vol 7ens!! Joepie 8000 punten 4 action games(3000 gewonnen in de game) Hierna ben ik gestopt l. Laten uitbetalen.. kreeg nog geen 100 euro.. Klopt het dat action games 1000 punten kosten? Ik snap er niets van.. ik had mezelf al helemaal rijk gerekend!! Hopelijk kan iemand dit uitleggen ....groetjesWelk spel betreft dit ?Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted October 6, 2023 Report Share Posted October 6, 2023 8000 punten is op een centenkast €80. Action Games kunnen eindigen op €0 of 1000 punten is €10. Je hebt dus 2 Action Games verloren. Klopt dus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts