Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
S
Beste leden,
Graag jullie advies/mening over het volgende:
ik kreeg bij Jacks regelmatig een leuke bonus en elke vrijdag een storting vrije bonus van €10. Echt week in week uit. Opeens kreeg ik dit niet meer en bleven er continu dezelfde bonussen zichtbaar. Op een moment viel mij op dat er bij de actieve bonussen er een bleef staan. Niet zichtbaar welke bonus dit was en ook voor een bedrag van €0,-. Via de chat vorige week donderdag 5 oktober toch eens dit ter discussie gesteld. Er was inderdaad een probleem dat er een sport bonus wel eens bleef hangen bij actieve bonussen. Deze is toen handmatig verwijderd. Men gaf toen aan dat dit absoluut geen invloed had op andere bonussen, deze werden namelijk willekeurig verdeeld. Ik heb aangegeven dat ik hierover zeer m’n twijfels had. week in week uit elke vrijdag dezelfde bonus en regelmatig andere bonussen en sinds dien niet meer….. Op z’n zachts gezegd; erg twijfelachtig. En je raad het al, vrijdag 6 oktober de €10 bonus beschikbaar. Niet gelijk maar gebeld maar afgelopen week afgewacht. En ja hoor, dagelijks wisselende bonussen en gisteren (vrijdag 13 oktober) de €10 bonus weer. Het technische probleem is na mijn inziens dus 100% zeker de reden geweest van het niet ontvangen van bonussen. Dit zojuist voorgelegd en men blijft boekhouden dat dit puur toeval is en het absoluut geen invloed kan hebben.
heel erg bijzonder.
ik hoor graag van jullie.
18 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.