LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Op de site van de BBC: Jose Mourinho: Manchester United to appoint former Chelsea boss. Van Gaal moet na bekerwinst plaatsmaken voor Mourinho bij United' Onze van Gaal wint vandaag met Manchester de FA Cup en wordt zo bedankt Ik hoop dat ie een mooie ontslagvergoeding krijgt en een betere club :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LMGB024 Posted May 21, 2016 Report Share Posted May 21, 2016 Hij wordt toch TD? Dat gerucht ging al weken in elk geval. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ronvanbeek Posted May 21, 2016 Report Share Posted May 21, 2016 Raar verloop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted May 21, 2016 Report Share Posted May 21, 2016 Zou het wel heel bizar vinden als ze hem TD maken. Daar geloof ik echt geen pepernoot van. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted May 22, 2016 Report Share Posted May 22, 2016 Hij wordt never nooit technisch directeur bij manchester united als je het mij vraagt. Dat hij er nu uitgegooid wordt is wat 'bijzonder' na winst van de fa cup maar ze hadden hem natuurlijk al zes maanden geleden de laan uit moeten sturen met de zeer teleurstellende resultaten gekoppeld aan zijn eigen grootheidswaanzin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted May 22, 2016 Report Share Posted May 22, 2016 JackPot zei: Hij wordt never nooit technisch directeur bij manchester united als je het mij vraagt. Dat hij er nu uitgegooid wordt is wat 'bijzonder' na winst van de fa cup maar ze hadden hem natuurlijk al zes maanden geleden de laan uit moeten sturen met de zeer teleurstellende resultaten gekoppeld aan zijn eigen grootheidswaanzin Het kan natuurlijk omdat ze graag die prijs wilde hebben en daarmee geen onrust wilde veroorzaken in de groep. Maar hij heeft nog 2 jaar contract, dat gaat ze echt flink geld kosten indien hij ontslagen wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest [Verwijderde Gebruiker] Posted May 22, 2016 Report Share Posted May 22, 2016 Eens met @JackPot, had al veel eerder weg gemoeten (bij zo'n mooie club als ManUtd). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts