Lady_Diamond Posted October 27 Report Share Posted October 27 1 keer in de maand organiseer Thijs Landman een Poker Business network avond in Amersfoort. Ondernemers komen in de Businessclub van de herensociëteit in Amersfoort samen om te kunnen netwerken, eten, drinken en natuurlijk om een potje te pokeren. Armijn en ik vorig jaar al eens geweest, en dat was toen erg gezellig. Aankomende week, op 2 November, ga ik weer eens een avondje mee pokeren, en wil jij als ondernemer ook gezellig aansluiten, kan dat natuurlijk! Misschien tot donderdag! Aanmelden kan via: [email protected] 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted October 27 Report Share Posted October 27 Helaas heb dan een Roullette toernooi 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 27 Report Share Posted October 27 41 minuten geleden zei MrT: Helaas heb dan een Roullette toernooi Oh ik ook 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted October 27 Report Share Posted October 27 Bestaat dat moet niet gekker worden lolHeerlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted October 27 Report Share Posted October 27 5 minuten geleden zei stefanj: Bestaat dat moet niet gekker worden lol https://www.onetime.nl/nieuws/tips-roulettetoernooi-spelen/. Paar duizend euro aan prijzengeld 🙂 Geen inleg, leuke avond met andere mensen. Beter dan een meerspeler aanvallen of online beetje klikken toch? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted October 27 Author Report Share Posted October 27 2 uur geleden zei TheGreatOne: https://www.onetime.nl/nieuws/tips-roulettetoernooi-spelen/. Paar duizend euro aan prijzengeld 🙂 Geen inleg, leuke avond met andere mensen. Beter dan een meerspeler aanvallen of online beetje klikken toch? zit je nou mijn topic te bevuilen met eigen reclame? GreatOne, moet niet gekker worden he! 😝 2 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrT Posted October 27 Report Share Posted October 27 zit je nou mijn topic te bevuilen met eigen reclame? GreatOne, moet niet gekker worden he! Oei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted November 8 Author Report Share Posted November 8 Het was 2 November weer erg gezellig.. 30 November is er weer een herkansing om kennis te maken met PBN in Amersfoort. Inschrijven via de mail op de website 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts