Spring naar bijdragen

Toronto raptors - Cleveland Cavaliers


wauzzzzz

Aanbevolen berichten

Vannacht om 02:30 spelen deze twee in de NBA tegen elkaar, de reden dat ik deze post plaats is omdat de odds voor de Raptors in mijn ogen te hoog zijn, winst Raptors staat namelijk op 3,40 momenteel, dat wil zeggen dat ze volgens de bookies ongeveer maar 25% kans hebben om te winnen terwijl ik ze minimaal 50% geef.

*De laatste keer dat de Raptors thuis verloren van de Cavaliers was in maart 2015

*op 22 mei en op 24 mei stonden ze ook tegenover elkaar, beiden keren wonnen de raptors en ook toen waren de odds ongeveer hetzelfde als vannacht

*De Raptors moeten vandaag winnen

@3,40 dus, must bet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Uitslag 87-113 voor de Cleveland Caveliers, dus blijkbaar hadden de bookmakers wel gelijk deze keer, hoewel dat achteraf uiteraard altijd makkelijk oordelen is. Toch dank voor de onderbouwde tip @wauzzzzz want een of een bet goed of slecht is moet uiteraard vooraf beoordeeld worden, achteraf is het altijd makkelijk met een weddenschap uitkomst

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.