Spring naar bijdragen

Hoe kan je winstgevend wedden op sport, zoals voetbal en tennis?


Nomore

Aanbevolen berichten

Naar aanleiding van een 'discussie' in de OneTime sports betting groep dacht ik om het hier maar eens neer te leggen.

Mijn persoonlijke mening is dat wedden op sport je vooral moet doen omdat je het leuk vind en het net even dat extra beetje spanning brengt in het volgen van wedstrijden op voetbal, tennis, darten, etc.

Uiteindelijk is de marge van een bookmaker, en de quoteringen die ze stellen over het algemeen dermate goed dat je als speler of wedder het niet langdurig kunt volhouden om met een structurele winst de bookmaker te verslaan.

Een quotering 1 of 2% hoger kan het verschil maken mijn inziens of je een winnende gokker bent of niet.

Hoe kunnen jullie structureel de bookies verslaan, of is het ook echt onmogelijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 jaar later...

Onmogelijk zeker niet, ik ken zelf mensen die echt een ROI van meer dan 10% halen op sporten op de lange termijn en ik denk zelf dat er twee manieren zijn om het te verslaan.

1-Is puur technisch, dit is hoe ik het zelf doe. Ik ga puur op zoek naar bookmakers die echt heel hard afwijken van wat marktconform is. Nadeel is dat je gruwelijk veel accounts hebt en best veel $$$ overal verspreid moet hebben staan, maar als je het wat langer doet ga je merken dat het bijna altijd dezelfde bookies zijn die gaan afwijken.

2-is echt op kennis van 1 sport. Voor bijvoorbeeld voetbal heb ik hier echt niet de kennis voor, je moet er dan echt helemaal in zitten en het moet een 2e natuur zijn om dit allemaal meerdere uren per dag te volgen. En ook dan moet je nog bookies vinden die value weg geven, dit gebeurd denk ik vooral bij het openen van de odds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.