Spring naar bijdragen

Website Betcity krijgt boete van 3 miljoen van kansspelautoriteit


retep32

Aanbevolen berichten

4 uur geleden zei OddsBeater:

Op basis waarvan zijn ze het braafste jongetje van de klas? Ik heb andere verhalen gehoord.

Niemand zegt braafste jongetje van de klas maar ze hebben accountmanagers die contact hebben met spelers,  ze vragen documenten op....laatste goede YKC is dat ze veel mensen geen bonussen meer aanbieden. 

 

Top

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei JackPot:

Hmmm volgens mij is de KSA een of twee nullen vergeten. 

Ik hoor ook dat minderjarige gewoon kunnen storten bij Betcity, als de vader dezelfde voorletter heeft. Maar ja, it's all about the money!

Dan meld je dit en zullen ze meteen actie ondernemen,  waar mensen werken worden fouten gemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mij is duidelijk dat aanbieders zoals TOTO en B365 eerlijke hardwerkende doorspelers het spelen onmogelijk maken door onmogelijke KYC checks.

Die dossiers kunnen ze dan braaf overleggen aan de KSA als bewijs dat ze goed hun best doen ihkv Wwft. 

Nieuwe accounts wordt geen strobreed in de weg gelegd om grof te verliezen.

Een en ander met ruime inzet van buitenlands personeel uit oorlogsgebieden die geen flauw idee hebben hoe ze hun werk moeten doen.

Bij BetCity is nog enige menselijke maat en wordt er gekeken naar de mens achter de speler.

Helaas zijn er krachten aan het werk om Bcity in een kwaad daglicht te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Rudi:

Voor mij is duidelijk dat aanbieders zoals TOTO en B365 eerlijke hardwerkende doorspelers het spelen onmogelijk maken door onmogelijke KYC checks.

Die dossiers kunnen ze dan braaf overleggen aan de KSA als bewijs dat ze goed hun best doen ihkv Wwft. 

Nieuwe accounts wordt geen strobreed in de weg gelegd om grof te verliezen.

Een en ander met ruime inzet van buitenlands personeel uit oorlogsgebieden die geen flauw idee hebben hoe ze hun werk moeten doen.

Bij BetCity is nog enige menselijke maat en wordt er gekeken naar de mens achter de speler.

Helaas zijn er krachten aan het werk om Bcity in een kwaad daglicht te zetten.

#BETCITYMOETKAPOT

9 uur geleden zei retep32:

Heerlijk! Laat die ballentent alsjeblieft failliet gaan of pak hun vergunning af svp! #BETCITYMOETKAPOT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.