Spring naar bijdragen

Hotzone strategie- wie kent het?


animekages

Aanbevolen berichten

Er zijn veel "systemen" en strategieën wat roulette betreft.

Natuurlijk is geen 1 die voor 100% werkt. Maar ik kwam laatst een systeem tegen op het internet. Als ik zo de reacties las zat er zeker een kern van waarheid in.

Ik ging het zelf uittesten, en natuurlijk kon ik toevallig die dag veel geluk hebben op de roulette maar ik won zeker meer dan dat ik verloor. Normaal is het andersom bij mij... en ik ging met een leuke winst weg, niet superveel maar leuk :)

In ieder geval vind ik het interessant om meerdere systemen uit te testen.

Het gaat om een hot nummers en de exacte enkele buren naast het hot nummer.

Dus:

0= 26,32

1= 20,33

2= 21,25

3= 26,35

4= 19,21

5= 10,24

6= 27,34

En ga zo maar door. Wanneer een hot nummer valt ga je dat nummer en de buren spelen. Dat doe je 12 keer. Of totdat er een nieuw hot nummer valt. Als er niets valt na de 12 keer wacht je tot een nieuw hot nummer.

In de 1e reeks van de 12 keer viel het nummer waar ik op had ingezet.

In de 2e reeks van de 12 keer viel er niets, dus wachtte ik tot er een nieuw hot nummer viel

In de 3e reeks van de 12 keer viel 2 keer het nummer

In de 4e reeks van de 12 keer niets (wachten tot een nieuw hotnummer)

In de 5e reeks van de 12 niets

In de 6e reeks van de 12 viel het 3 keer

In de 7e reeks van de 12 keer niets

In de 8e reeks van de 12 keer niets

In de 9e reeks van de 12 keer 2 keer viel er een nummer

In de 10e reeks van de 12 keer niets

Nu zijn 120 spins niet genoeg informatie maar het was zeker interessant. Wie kent deze strategie en speelt het ook? In ieder geval volgende keer ga ik hiermee door of tot dat mijn bankroll op is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Interessant , en zou een kandidaat kunnen zijn  voor mij ,om met minimum bets te spelen op de G5 Ministar van Interblock met het doel de clubmeter zo snel mogelijk te vullen .

"Hot nummer " moet vallen .

Is dat een 'hot nummer" uit de top 5 ? . En gaat het om "hot nummer" de laatste 120 draaien ( G5 MInistar )  of de laatste 300 draaien ( Megastar G3)   ?  Of misschien de laatste 200 draaien ? 

338398952cf1659aedf43be5417592bf.jpg

Bij de G5 Ministar van Interblock heet "hot nummer" , "elite "  en wordt berekend over de laatste 120 spins.

54e936b42d6e0865ab0c0c422f1c3718.jpg


Bij de Megastar G3 roulette van Interblock heel "hot nummer" ook "elite " maar wordt berekend over de laatste 300 spins . Let op nummer 35 , welke al 300 x niet is gekomen !  ( dat was dus ook de reden om deze foto te nemen :-)



Ik wil je feestje niet bederven @animekages , maar wat nou als de buur van een "hot " nummer , super " cold " is .
Zie foto: 17 is "hot" maar de 34 is "cold "

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160608/ff96edeb07430beb51513c649d35dde2.jpg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@eurobsgame 

Het maakt niet uit wanneer je binnenkomt. Zodra je binnenkomt kijk je naar de meest recente hotnummers (of elite). Zodra er een hotnummer valt ga je op dat hotnummer en de buren er naast inzetten. Dus je gaat niet gelijk inzetten.

Dat doe je 12 keer. Mocht hetzelfde hotnummer vallen, bv na 10 keer, ga je weer 12 keer dat nummer en de buren spelen. Als er een nieuw hotnummer valt ga je op dat hotnummer inzetten en de bijpassende buren.

Mocht 1 van die buren een cold nummer zijn, dan zet je die alsnog in, zover ik dat begrepen hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een serie nummers spelen van maximaal 5 stukjes (= max. 5 nrs.) plus consequent het zojuist gevallen nummer met 1 buur spelen kan soms bijzonder lucratief uitpakken.

Het is wel zaak om een beetje in de gaten te houden welke sector van plus minus ook weer 5 nummers lang wegblijft zodat je daar eventueel op kunt anticiperen.

Als dat precies de sector is waar je al op zat moet je natuurlijk niks veranderen.

Er van uitgaande dat in het ideaalste geval jouw 5 nummers 1 in de plus minus 7 en een half keer zal moeten vallen is een simpele ( natte vinger ) berekening voldoende om ongeveer er vanuit te kunnen gaan dat een 5 nr. sector die langer dan 40 keer wegblijft weldra zou kunnen vallen.

Maar zekerheid is er nooit. Waarschijnlijkheid is er wel , en in deze gevallen komt vaker de waarschijnlijkheid uit dan de 'zekerheid'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.