Rudi Posted December 7, 2023 Report Share Posted December 7, 2023 Dankjewel TOTO voor de gratie verlening! Na weer een paar maanden bonusban wegens doorspelen, mag ik weer even. Toptent 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stimmer6 Posted December 7, 2023 Report Share Posted December 7, 2023 Ja. Stond bij mij ook. Naast de 25 euro storten 5 chips actie. 2x 5 euro inzetten voor vip tickets bij bekerwedstrijd en 10 euro op de NBA voor 5 euro free bet. Goed bezig daar bij TOTO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted December 7, 2023 Report Share Posted December 7, 2023 #TOTOMOETKAPOT 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted December 18, 2023 Author Report Share Posted December 18, 2023 En ik mocht meteen meedoen aan een doorspeel toernooitje. Wegens late start vrijdag nooit echt zicht gehad op eerste plaats en genoegen moeten nemen met 2e plaats voor €4K. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted January 8 Author Report Share Posted January 8 Haha weer de nodige waarschuwingen gekregen van dat mooie automatische detectie systeem. Highroller toernooitje Rabbit Royale vrij gemakkelijk geshipd, 1e plaats voor EUR 5K. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted January 9 Report Share Posted January 9 Lekker bezig @Rudi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 23 Author Report Share Posted June 23 Oh niet meer geupdated. Nog een dozijn waarschuwingen en meldingen gehad ihkv verantwoord spelen, maar geen bonus ban. High roller toernooitjes: Toernooitje dat loopt tm middernacht: Best of luck voor de concurrentie! 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 23 Author Report Share Posted June 23 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaroldK87 Posted June 23 Report Share Posted June 23 5 uur geleden zei Rudi: Oh niet meer geupdated. Nog een dozijn waarschuwingen en meldingen gehad ihkv verantwoord spelen, maar geen bonus ban. High roller toernooitjes: Toernooitje dat loopt tm middernacht: Best of luck voor de concurrentie! Gefeliciteerd met het Pirots toernooi, netjes gedaan. Voor mij waren die papegaaien minder lief. Die berichtjes van TOTO over speeldagen, winsten, verliezen etc zijn ook compleet onzinnig. Na elke winst krijg je ze zowat maar het blijft altijd bij spam in je berichten box . 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BigBassBarry Posted June 24 Report Share Posted June 24 9 uur geleden zei HaroldK87: Gefeliciteerd met het Pirots toernooi, netjes gedaan. Voor mij waren die papegaaien minder lief. Die berichtjes van TOTO over speeldagen, winsten, verliezen etc zijn ook compleet onzinnig. Na elke winst krijg je ze zowat maar het blijft altijd bij spam in je berichten box . Lijkt op de berichtenbox van Mijn Overheid 😴 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts