Spring naar bijdragen

Elk slots


Aanbevolen berichten

Beste onetimers,

Ik vraag mij het volgende oprecht af. Met veel plezier speel ik de meeste Elk slots, ik vind ze super vermakelijk en speel ze ook regelmatig maar in verhouding heb ik nog nooit een big win* gehad. Hoe is dat voor jullie? In het topic van grootste wins zie ik eigenlijk ook geen elk slots voorbij komen.

*big win vind ik minimaal 200X maar voor Elk bedoel ik eigenlijk de echte knallers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ELK heeft geloof ik 3 verschillende math models.

Op de oude ELK slots haal je regelmatig een winst van tot 250x maar nooit hoger.

Dan zijn er slots die ook op Xciter (soort van bonus buy) gespeeld kunnen worden.
Incidenteeel wordt daar 2Kx op gewonnen, vooral vanuit grote bonus buys uiteraard.

Alleen de ' Gold'  ELK slots geven ook wel eens wins van 400-500x 

ELK prachtige slots imo, en vaak ook met innovatieve gameplay. 
Helaas klote math models waardoor de bonusen gimped aanvoelen. En een tendens naar RTPs van 94% op de nieuwste slots dat ik een procentje te laag vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elk Studios slots zijn erg vermakelijk en goed in elkaar gezet (heel goed zelfs, zo'n Pirots 2 en Dam Beavers zijn echt briljant), maar inderdaad onmogelijk om er dik op te winnen. Ik laat ze daarom maar links liggen, ook omdat de RTP gewoon veel te laag is, zoals Rudy ook al aanhaalde. Zonde, want ze zijn wel erg inventief en creatief. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Wolfie:

Elk Studios slots zijn erg vermakelijk en goed in elkaar gezet (heel goed zelfs, zo'n Pirots 2 en Dam Beavers zijn echt briljant), maar inderdaad onmogelijk om er dik op te winnen. Ik laat ze daarom maar links liggen, ook omdat de RTP gewoon veel te laag is, zoals Rudy ook al aanhaalde. Zonde, want ze zijn wel erg inventief en creatief. 

Toch een mooie 25x gehad laatst op pirots 2! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.