De eenarmige bandiet Posted December 23, 2023 Report Share Posted December 23, 2023 Beste onetimers, Ik vraag mij het volgende oprecht af. Met veel plezier speel ik de meeste Elk slots, ik vind ze super vermakelijk en speel ze ook regelmatig maar in verhouding heb ik nog nooit een big win* gehad. Hoe is dat voor jullie? In het topic van grootste wins zie ik eigenlijk ook geen elk slots voorbij komen. *big win vind ik minimaal 200X maar voor Elk bedoel ik eigenlijk de echte knallers. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted December 23, 2023 Report Share Posted December 23, 2023 ELK heeft geloof ik 3 verschillende math models. Op de oude ELK slots haal je regelmatig een winst van tot 250x maar nooit hoger. Dan zijn er slots die ook op Xciter (soort van bonus buy) gespeeld kunnen worden. Incidenteeel wordt daar 2Kx op gewonnen, vooral vanuit grote bonus buys uiteraard. Alleen de ' Gold' ELK slots geven ook wel eens wins van 400-500x ELK prachtige slots imo, en vaak ook met innovatieve gameplay. Helaas klote math models waardoor de bonusen gimped aanvoelen. En een tendens naar RTPs van 94% op de nieuwste slots dat ik een procentje te laag vind. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted December 23, 2023 Report Share Posted December 23, 2023 Je hebt twee procentje verkeerd gespeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted December 23, 2023 Report Share Posted December 23, 2023 Elk Studios slots zijn erg vermakelijk en goed in elkaar gezet (heel goed zelfs, zo'n Pirots 2 en Dam Beavers zijn echt briljant), maar inderdaad onmogelijk om er dik op te winnen. Ik laat ze daarom maar links liggen, ook omdat de RTP gewoon veel te laag is, zoals Rudy ook al aanhaalde. Zonde, want ze zijn wel erg inventief en creatief. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansheem Posted December 23, 2023 Report Share Posted December 23, 2023 22 minuten geleden zei Wolfie: Elk Studios slots zijn erg vermakelijk en goed in elkaar gezet (heel goed zelfs, zo'n Pirots 2 en Dam Beavers zijn echt briljant), maar inderdaad onmogelijk om er dik op te winnen. Ik laat ze daarom maar links liggen, ook omdat de RTP gewoon veel te laag is, zoals Rudy ook al aanhaalde. Zonde, want ze zijn wel erg inventief en creatief. Toch een mooie 25x gehad laatst op pirots 2! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts