Spring naar bijdragen

Toto accountmanager


Rudi

Aanbevolen berichten

Klopt, ik ben op een zondagmiddag uit het niets gebeld terwijl ik met mijn vrouw aan het kerstshoppen 🌲was bij Intratuin."R" zoals hij zich voorstelde was mijn accountmanager en hij vroeg of alles naar wens verliep. Hierop geantwoord dat hij wat ongelegen belde en kort wat kleine punten aangegeven. Puur toeval of niet maar de week erop kreeg ik wel forse winsten bij enkele slots en uitbetalen ging ineens ook sneller. Goed bezig TOTO 😉

bewerkt door Bellagiogast (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Hilarisch die accountmanager.

Ik kon een EUR 200 freebet zowat nergens op inzetten omdat die door de traders op elke sport geweigerd werd.
Accountmanager ging er echt mee aan de slag, wist me te melden dat sommige spelers van sommige sporten zijn uitgesloten, ook zodat TOTO zichzelf kon beschermen.

In mijn geval is dat dan tegen bets vanuit de lazyboy zeker, vanwaar ik met een blik in de glazen bol de NFL, NHL, NBA, DEL en English Premier League kan verslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
3 uur geleden zei Hansheem:

Was wel de bedoeling! Was wel leuk geweest als hij Rudi in een kikker had veranderd ofzo. Maar uiteindelijk me schoonmoeder meegenomen in de hoop dat ze die zouden wegtoveren 🙂

Vanwaar de kikker? Wilde je daarna ,als een echte prins, Rudi een kus geven zodat hij weer terug zou veranderen in een prinses of komt het omdat Rudi net zo kwaakt als een kikker?

Schoonmoeder weer veilig thuis?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.