Spring naar bijdragen

Wat een gek*t met dat Kambi


Guybrush

Aanbevolen berichten

16 minutes ago, BigBassBarry said:

Die sturen 500+ bets ook al een naar de trader. 8 vd 10 worden niet meer geaccepteerd, kansloos platform imo

Bij TOTO is dit voornamelijk accountspecifiek.

Bij mij worden veel bets doorgestuurd en zelden weddenschappen geaccepteerd.

Van de week kreeg ik van TOTO een EUR 200 freebet en die kon ik niet inzetten op futures NHL, DEL, PDC darten.
Ook niet op een handicap EPL Manchester United - Aston Villa. 

Mijn accountmanager bij TOTO wist me na navraag te melden dat: 
Wat ik heb begrepen is dat we vanuit TOTO voor verschillende sporten een speellimiet mogen opleggen.

Daardoor kan het dat je minder kan inzetten op bepaalde sporten of wedopties.
Dit is ook ter bescherming  van onszelf dat er geen misbruik wordt gemaakt van bepaalde systemen. " 

In mijn geval beschermt TOTO zich tegen het systeem van weddenschappen vanuit de lazyboy, inzetten op hetgeen ik in mijn kristallen bol zie.

Ik maak bij TOTO geen gebruik van surebets, arbitrage, verouderde koersen, voorspelbare odds bewegingen, tip services, syndicaatvorming of andere ongein.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Rudi:

Bij TOTO is dit voornamelijk accountspecifiek.

Bij mij worden veel bets doorgestuurd en zelden weddenschappen geaccepteerd.

Van de week kreeg ik van TOTO een EUR 200 freebet en die kon ik niet inzetten op futures NHL, DEL, PDC darten.
Ook niet op een handicap EPL Manchester United - Aston Villa. 

Mijn accountmanager bij TOTO wist me na navraag te melden dat: 
Wat ik heb begrepen is dat we vanuit TOTO voor verschillende sporten een speellimiet mogen opleggen.

Daardoor kan het dat je minder kan inzetten op bepaalde sporten of wedopties.
Dit is ook ter bescherming  van onszelf dat er geen misbruik wordt gemaakt van bepaalde systemen. " 

In mijn geval beschermt TOTO zich tegen het systeem van weddenschappen vanuit de lazyboy, inzetten op hetgeen ik in mijn kristallen bol zie.

Ik maak bij TOTO geen gebruik van surebets, arbitrage, verouderde koersen, voorspelbare odds bewegingen, tip services, syndicaatvorming of andere ongein.

#kansloos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-12-2023 om 12:42 zei BigBassBarry:

Die sturen 500+ bets ook al een naar de trader. 8 vd 10 worden niet meer geaccepteerd, kansloos platform imo

Bij worden 100+ bets inmiddels al doorgestuurd, en vrijwel allemaal geweigerd of gemaximeerd onder de 50. #TOTOMOETKAPOT

Op 31-12-2023 om 19:24 zei TV78:

Gaat binnenkort ook over naar Kambi toch?

Zou m'n ban dan weer vervallen? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.