pokerinfo Posted December 30, 2023 Report Share Posted December 30, 2023 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted December 30, 2023 Report Share Posted December 30, 2023 Ik ben bepaald geen fan van KSA, maar voor dit soort incidenten mag de vergunning voor GG voor het aanbieden van online poker (voorwaardelijk) ingetrokken worden. Zie bovenstaand filmpje van Doug Polk met geschiedenis van cheating en in beeld gebrachte 2+2 forum post met lijstje (veiligheids) fouten van GG poker. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 30, 2023 Report Share Posted December 30, 2023 Ik las het ook vandaag, kon en wilde het niet geloven. WTF @ ggpoker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Zo zie je maar weer dat de meeste valsspelers door de mand vallen omdat ze te hebberig zijn. Iets minder hebberig zijn en zorgen dat je niet in opvallende showdowns zit en je kunt dit waarschijnlijk jaren volhouden. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 18 minuten geleden zei DeValsspeler: Zo zie je maar weer dat de meeste valsspelers door de mand vallen omdat ze te hebberig zijn. Iets minder hebberig zijn en zorgen dat je niet in opvallende showdowns zit en je kunt dit waarschijnlijk jaren volhouden. Precies dit. Loophole ontdekt. Langzaam uitmelken. Maar nee men wil van 0-100 in 3 seconden en dan ga je nat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cheryl Posted December 31, 2023 Report Share Posted December 31, 2023 Die J2 hand a la Robbi bij HCL 😂 Ja dan val je door de mand.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansheem Posted January 2 Report Share Posted January 2 Op 31-12-2023 om 09:58 zei DeValsspeler: Zo zie je maar weer dat de meeste valsspelers door de mand vallen omdat ze te hebberig zijn. Iets minder hebberig zijn en zorgen dat je niet in opvallende showdowns zit en je kunt dit waarschijnlijk jaren volhouden. Ik denk ook dat dit gebeurd, als je op internet kijkt zijn er talloze verhalen en beweringen van pokerbots etc. Deze dude lijkt het vrij geavanceerd te doen maar ik ben niet overtuigd van het feit dat ggpoker zijn zaakjes op orde heeft en ik verwacht dat er veel meer mensen cheaten (met dus o.a. pokerbots). Maar goed, ik denk ook dat lightning roulette rigged is DUS WIE BEN IK !!! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted January 3 Report Share Posted January 3 Inderdaad zou de KSA moeten optreden maar ja, dit heeft niets te maken met verslavingspreventie dus boeit het ze geen zak (en daadwerkelijke verslavingspreventie boeit ze eigenlijk ook geen zak, als ze maar hun vinkjes voor het systeem ophalen). #KSAMOETKAPOT Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted January 3 Report Share Posted January 3 Valt me mee dat het 'maar' om 30k wat geconfisceerd wordt gaat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pierke Posted January 3 Report Share Posted January 3 inderdaad, deze persoon werd te hebberig en viel door de mand. Maar dan is er de mogelijkheid dat er nog meer zijn, die het wel lukken om onder de radar te blijven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
retep32 Posted January 3 Report Share Posted January 3 geen verstand van poker, maar hoor niks over compensatie van de spelers die hierdoor geld hebben verloren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jantje Posted January 3 Report Share Posted January 3 11 minuten geleden zei retep32: geen verstand van poker, maar hoor niks over compensatie van de spelers die hierdoor geld hebben verloren. Is allemaal opgelost, staat ook in hun blog post. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts