May62 Posted January 4 Report Share Posted January 4 Op 22 december won ik in totaal 8500 euro. Toen ik de volgende dag nog steeds geen geld op mijn rekening had trok ik aan de bel. Wat bleek: ik had een nieuw rekeningnummer en dat kon ik wijzigen door een éénmalig een storting te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Hiermee was dus alleen het rekeningnummer gewijzigd waarmee je een storting doet maar niet het rekeningnummer waarop je winst wilt laten uitbetalen. Dit kon ik niet zelf wijzigen, dat gedeelte was uitgegrijsd. Uiteindelijk heeft de financiële.afdeling dit opgelost. Maar nog steeds geen geld want dat moest eerst terugkomen van de bank. Eindelijk na twee weken, gisteren, kreeg ik bericht dat het bedrag terug was gekomen. Om het bedrag op mijn rekening te kunnen krijgen moest ik een klein bedrag storten en meteen laten uitbetalen zodat ze wisten dat het rekeningnummer juist was. Zo gezegd, zo daan. Moest meteen een mail sturen als ik dit gedaan had en dan konden zij de betaling in orde maken. Niet dus. Heb 2600 euro ontvangen en toen stopte het en geen idee wat er aan de hand is. Mijn account bij Holland Casino Online werkt niet meer omdat ik mijn limiet heb overschreden, helemaal niks gestort. Mail op mail gestuurd maar krijg geen duidelijkheid. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted January 4 Report Share Posted January 4 Hee verrassend. Weer een legaal staatsbedrijf dat de boel flest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
May62 Posted January 4 Author Report Share Posted January 4 Ja vreselijk toch. Je kunt ze op geen enkele manier bereiken behalve via de helpdesk. Zij kunnen niks doen. Escaleren lukt ook niet. Geen idee waar ik nu terecht kan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppi Posted January 4 Report Share Posted January 4 2 uur geleden zei JackPot: Hee verrassend. Weer een legaal staatsbedrijf dat de boel flest Ja ze moeten het op een andere manier binneharken he. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jantje Posted January 4 Report Share Posted January 4 Apart, er staat toch een en ander in de regulering dat je ten alle tijden service moet kunnen bieden. Maarja, handhaven heeft alleen betrekking op het ongereguleerde aanbod en niet op de staatsdeelnemingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellagiogast Posted January 4 Report Share Posted January 4 3 uur geleden zei May62: Op 22 december won ik in totaal 8500 euro. Toen ik de volgende dag nog steeds geen geld op mijn rekening had trok ik aan de bel. Wat bleek: ik had een nieuw rekeningnummer en dat kon ik wijzigen door een éénmalig een storting te doen. Zo gezegd, zo gedaan. Hiermee was dus alleen het rekeningnummer gewijzigd waarmee je een storting doet maar niet het rekeningnummer waarop je winst wilt laten uitbetalen. Dit kon ik niet zelf wijzigen, dat gedeelte was uitgegrijsd. Uiteindelijk heeft de financiële.afdeling dit opgelost. Maar nog steeds geen geld want dat moest eerst terugkomen van de bank. Eindelijk na twee weken, gisteren, kreeg ik bericht dat het bedrag terug was gekomen. Om het bedrag op mijn rekening te kunnen krijgen moest ik een klein bedrag storten en meteen laten uitbetalen zodat ze wisten dat het rekeningnummer juist was. Zo gezegd, zo daan. Moest meteen een mail sturen als ik dit gedaan had en dan konden zij de betaling in orde maken. Niet dus. Heb 2600 euro ontvangen en toen stopte het en geen idee wat er aan de hand is. Mijn account bij Holland Casino Online werkt niet meer omdat ik mijn limiet heb overschreden, helemaal niks gestort. Mail op mail gestuurd maar krijg geen duidelijkheid. Vind het een onduidelijk verhaal sorry, heb je gestort vanaf een nieuw bankrekeningnummer NIET zijnde het bankrekeningnummer waarmee je je account hebt geregistreerd ? Je verzoek om dat te wijzigen gaf problemen maar die heeft de financiele afdeling van HC online opgelost zeg je. Ik wil HC online niet schoon praten maar waarom zouden ze wel 2600 euro overmaken en niet de rest wat op je account staat ervan uitgaande dat je je gehele saldi hebt opgevraagd uit te betalen. Het kan ook zijn dat je eerst het beschermde deel (maximum accountsaldo) overgemaakt krijgt en daarna de rest van je opvraging, dat gaat altijd apart bij alle casino's. Of is die 2600 euro je eigen gestort geld ? Ik zou nog een paar dagen wachten immers je schreef dat gisteren pas je account werd vrijgegeven en bij bedragen groter dan 5 K kun je het beste even bellen op middagen, vorig jaar moest ik ook één keer zelf bellen om 34 K uitbetaald te krijgen 🙂. Als je abusievelijk van een andere bankrekening (niet zijnde de geregistreerde bankrekening) hebt gestort maar wel vanaf een privebankrekening op je eigen naam en daarmee een forse winst heb gemaakt zou het heel zuur zijn dat dit de reden is dat nog niet tot volledige uitbetaling van je opvraging is overgegaan. Je kan nog wel inloggen volgens mij als je de stortingslimieten hebt overschreden maar verder niet veel meer, maar dat zou los moeten staan van je opvraging om je saldo /winst uit te laten betalen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.