Krippie Posted January 8 Report Share Posted January 8 Dag mensen 👋 Sinds de nieuwe website is gelanceerd van Bingoal, heb ik regelmatig dat ik niet kan inloggen vanwege "incorrecte gegevens". Meermaals wachtwoord veranderd. Ik weet dat ik de correcte gegevens invoer. Zo nu en dan lukt het wel in te loggen. Lijkt erop dat dit 1x gebeurt per wachtwoord dat is veranderd. Klantenservice helpt niet, denken dat ik een demente gebruiker ben. Bingoal is de enige website waar ik dit probleem ervaar. Vroeg me af, zijn er meer mensen met dit probleem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted January 8 Report Share Posted January 8 Ja, zelfde probleem, als ik bij login naam en wachtwoord de laatste letter/cijfer weghaal en opnieuw intyp pakt hij hem wel. Gezien hun knulligheid in programmeren in het verleden verbaast iets als dit me ook weer niet. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pino788 Posted January 8 Report Share Posted January 8 Heel die site werkt nooit bij mij en die oude overigens ook niet, zo ontzettend traag ! Net of ik op de telefoon lijn van vroeger zit te internettenVerstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted January 8 Report Share Posted January 8 @Bingoal.nl een berichtje gestuurd. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingoal.nl Posted January 8 Report Share Posted January 8 (edited) Goedenavond @Krippie & @DeValsspeler, proberen jullie automatisch in te loggen via een password manager/wachtwoordmanager van Google of dergelijke? Edited January 8 by Bingoal.nl verduidelijking Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krippie Posted January 10 Author Report Share Posted January 10 @Bingoal.nl Ik gebruik een wachtwoord manager, maar voor bingoal typ ik het handmatig in nu. Eens per zoveel pogingen lukt het om in te loggen. Soms helemaal niet en moet ik wachten op nieuwe inlog pogingen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 10 Report Share Posted January 10 Klopt, op mobiel hier ook problemen mee. Ook icm passwordmanager. Succes Bingoal, de website ziet er stukken beter uit nu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingoal.nl Posted January 10 Report Share Posted January 10 10 uur geleden zei Krippie: @Bingoal.nl Ik gebruik een wachtwoord manager, maar voor bingoal typ ik het handmatig in nu. Eens per zoveel pogingen lukt het om in te loggen. Soms helemaal niet en moet ik wachten op nieuwe inlog pogingen. Het is ons bekend dat er een probleem is met wachtwoord managers. We hopen dit zo snel mogelijk op te lossen. Indien je jouw wachtwoord handmatig ingeeft is dat wel raar. @Krippie zou je ons in privébericht jouw Bingoal gebruikersnaam even kunnen doorgeven zodat we dit verder kunnen onderzoeken? 5 uur geleden zei TheGallant: Klopt, op mobiel hier ook problemen mee. Ook icm passwordmanager. Succes Bingoal, de website ziet er stukken beter uit nu Het probleem van wachtwoord managers is ons bekend en we hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te releasen. Onze excuses voor het ongemak alvast! Bedankt voor het compliment in verband met de website, @TheGallant! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krippie Posted January 10 Author Report Share Posted January 10 (edited) Op 8-1-2024 om 18:39 zei DeValsspeler: Ja, zelfde probleem, als ik bij login naam en wachtwoord de laatste letter/cijfer weghaal en opnieuw intyp pakt hij hem wel. Deze oplossing werkt voor mij ook consistent voor nu 👍 @Bingoal.nl Edited January 10 by Krippie 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingoal.nl Posted January 10 Report Share Posted January 10 1 uur geleden zei Krippie: Deze oplossing werkt voor mij ook consistent voor nu 👍 @Bingoal.nl Blij om te horen dat je een manier hebt gevonden om het probleem te verhelpen, @Krippie. In ieder geval werken wij aan een structurele oplossing voor het probleem. Fijne avond gewenst! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bingoal.nl Posted January 11 Report Share Posted January 11 (edited) Goedenavond @Krippie & @DeValsspeler, dit probleem zou nu verholpen moeten zijn. We hebben het getest in verschillende browsers en met verschillende wachtwoord managers. Indien jullie toch nog problemen zouden ondervinden, laat het dan even weten met zoveel mogelijk details Toestel: smartphone, tablet of computer Besturingssysteem: Android, iOS, ... Browser: Chrome, Edge, Safari, ... Type wachtwoordmanager Alvast bedankt voor jullie geduld en een fijne avond gewenst! Bingoal.nl Edited January 11 by Bingoal.nl Puntje toegevoegd 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts