Spring naar bijdragen

B7 casino betaalt niet uit


Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Op 26-7-2024 om 23:33 zei Bram94:

Beste leden, 

ik heb dringend hulp/advies nodig. Ik wil een flinke jongen uitkeren (100k+), maar weet niet goed waar ik moet beginnen. Gaat niet om b7, maar noma spin (volgens mij dezelfde eigenaar). Wie kan mij helpen?

100k+ holy moly, alles doen dat ze vragen en hopelijk ga je het krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...
Op 27-2-2024 om 12:57 zei KarelKees:

Hallo allemaal,

Ik wil het topic niet hijacken maar wellicht zijn jullie gebaat bij mijn ervaringen met B7, aangezien ik recentelijk een grote som geld heb gewonnen en na veel getouwtrek uitbetaald heb gekregen. Hier is een korte samenvatting van wat er allemaal gebeurde:

  • Lekker dan: Eind 2023 wist ik van €500 een (redelijk) indrukwekkende €27,5k te maken.
  • Ok dit gaat redelijk goed: Na mijn ID te hebben geverifieerd, kreeg ik een cashout van €3k door, volgend op de verificatie van mijn locatie.
  • Dit is niet chill: Mijn accounts op zowel B7 als Bruno casino werden direct geblokkeerd omdat ik vanuit Nederland speelde, wat tegen hun regels bleek te zijn.
  • Bij Onetime terecht komen: Hier informatie vandaan halen over wat handig is, fijn om Armijn kort te kunnen spreken. 
  • Bewijsmateriaal: Ik had screenshots en een video gemaakt die aantoonden dat je nog steeds via een affiliate/mirror site kon spelen.
  • Juridisch advies: Ik nam contact op met Loonstein advocaten voor advies en stuurde een GDPR-verzoek naar zowel B7 als Bruno casino voor mijn gegevens.
  • Standvastigheid: Ik bleef erbij dat ik de zaak zou escaleren naar de Gaming Commission, CEG, CasinoGuru's en mijn advocaat als mijn winsten niet zouden worden uitbetaald.
  • Refund aangeboden: Ik ontving een mail waarin stond dat ze alleen een refund konden doen en mijn winsten niet verder konden uitbetalen.
  • Dreigementen: B7 dreigde met een boete van €9.000 als ik de zaak verder zou doorzetten.
  • Laatste waarschuwing: Ik stuurde een mail met de brief die naar alle betrokken instanties zou gaan.
  • Resultaat: Niet lang na het versturen van mijn laatste waarschuwing, ontving ik een mail van B7 waarin stond dat ze de cashout zouden verwerken.

Uiteindelijk, na veel getouwtrek, ontving ik vandaag mijn €25k cashout van B7. Wat voor mij heel goed werkte is dat ik bevriend ben met een VIP manager die heel goed weet hoe deze procedures achter de schermen lopen. Die hielp me met de volgorde en vertelde me de gang van zaken zodat ik op de juiste plekken druk kon uitoefenen.  

Mochten jullie zelf echt in de problemen komen met uitbetalen dan kunnen jullie contact opnemen om een zetje in de juiste richting te geven. Laat je niet gek maken!

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben opzoek naar advies..

Bruno casino heeft mij een refund aangeboden van 20k. 
Nadat ik na zelfuitsluiting gewoon door kon spelen. De netto verliezen waren 33.5k in de periode na zelfuitsluiting , dus mijn eis is ook een refund van 33.5.

na mijn tegenvoorstel zeggen ze al maanden dat de legalafdeling bezig is met de zaak te behandelen.

krijg idee dat ik aan het lijntje word gehouden..

wat kan ik nu het beste doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Slotjunk:

Ik ben opzoek naar advies..

Bruno casino heeft mij een refund aangeboden van 20k. 
Nadat ik na zelfuitsluiting gewoon door kon spelen. De netto verliezen waren 33.5k in de periode na zelfuitsluiting , dus mijn eis is ook een refund van 33.5.

na mijn tegenvoorstel zeggen ze al maanden dat de legalafdeling bezig is met de zaak te behandelen.

krijg idee dat ik aan het lijntje word gehouden..

wat kan ik nu het beste doen?

Je bent een sukkel geweest dat je niet die 20k hebt aangenomen, een hele grote.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Slotjunk:

Ik ben opzoek naar advies..

Bruno casino heeft mij een refund aangeboden van 20k. 
Nadat ik na zelfuitsluiting gewoon door kon spelen. De netto verliezen waren 33.5k in de periode na zelfuitsluiting , dus mijn eis is ook een refund van 33.5.

na mijn tegenvoorstel zeggen ze al maanden dat de legalafdeling bezig is met de zaak te behandelen.

krijg idee dat ik aan het lijntje word gehouden..

wat kan ik nu het beste doen?

Meteen in CRUKS ,aanmelden bij AGOG, en die 20k pakken en rennen en nooit meer terug kijken. Succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Glasbak:

Je bent een sukkel geweest dat je niet die 20k hebt aangenomen, een hele grote.

Achteraf gezien heb je gelijk. Heb het gelukkig zwart op wit staan. Heb voorgesteld om alvast de 20k te betalen en dmv van een overeenkomst te beschrijven dat over de slotbetaling nog een beslissing moet worden genomen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Slotjunk:

Achteraf gezien heb je gelijk. Heb het gelukkig zwart op wit staan. Heb voorgesteld om alvast de 20k te betalen en dmv van een overeenkomst te beschrijven dat over de slotbetaling nog een beslissing moet worden genomen

Wil niet al je hoop gelijk stuk slaan, maar denk ik wel goed om er realistisch in te staan. Ga er niet vanuit dat je uberhaupt nog geld terug gaat zien, ondanks dat je het zwart op wit hebt staan. Mbt refund overeenkomsten hebben we hier tot nu toe nog maar 1 concreet voorbeeld langs zien komen op het forum waarbij de speler beweert dat 't casino daadwerkelijk over is gegaan tot betalen. Alle overige gevallen kwamen neer op radiostilte en/of rekken zonder resultaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.