Spring naar bijdragen

Uitbetaling Qbet


Aanbevolen berichten

Goedemiddag! Ik gok al langere tijd bij Qbet en mijn ervaringen zijn goed ook zeker qua uitbetaling. Na een aantal maanden niet gegokt te hebben heb ik deze week een bedrag met 3 nullen gewonnen. Vaak betaald Qbet dezelfde dag uit echter nu staat mijn withdrawal al 3 dagen op pending. Zijn er meer mensen met deze ervaring? Ik krijg er namelijk geen goed.gevoel bij...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanuit goede bronnen heb ik vernomen dat Qbet wel betrouwbaar is.

Ik denk dat TGO een belangrijke vraag stelt. Heb je met een bonus gespeeld en heb je daarmee de regels overtreden? (slots gespeeld die uitgesloten waren, bonussparen of te grote stakes gespeeld?) Dat zou kunnen verklaren dat het wat langer duurt. Zeker aangezien je aangeeft al eerdere uitbetalingen te hebben ontvangen.

 

Geduld hebben en/of support netjes benaderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag! Ik gok al langere tijd bij Qbet en mijn ervaringen zijn goed ook zeker qua uitbetaling. Na een aantal maanden niet gegokt te hebben heb ik deze week een bedrag met 3 nullen gewonnen. Vaak betaald Qbet dezelfde dag uit echter nu staat mijn withdrawal al 3 dagen op pending. Zijn er meer mensen met deze ervaring? Ik krijg er namelijk geen goed.gevoel bij...
Ik speel graag bij qbet, tevens ook meerdere keren met 3 nullen uitbetaald noooit geen problemen gehad, maar als jij er al zolang speelt neem ik aan dat je account manager heb, zou dit daar voorleggen, dan zal het zo geregeld zijn denk ik mits je die hebt natuurlijk

Verstuurd vanaf mijn CPH2247 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei piedro:

Qbet heeft na 5 dagen uitbetaald. Welliswaar trager dan normaal maar gelukkig zijn ze betrouwbaar gebleken. Bedankt allemaal voor jullie reactie.

Lijkt me niet gek dat bij grotere bedragen er een extra paar ogen wil nakijken of het allemaal volgens de regels is gegaan. Irritant, maar opzich logisch. Al met al goed om te lezen dat qbet niet teleursteld! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 maand later...

Speel hier al jaren en altijd alles uitbetaald gehad. Hogere uitbetalingen krijgen extra controle vandaar dat het wat langer kan duren. Op een gegeven moment vip geworden waardoor het altijd na max 1 dag uitbetaald is. Hoogste bedrag wat ik daar heb gewonnen was 26K, kon niet in 1 keer uitbetaald worden toen maar in delen toch nog snel uitbetaald.

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.