ROELETTE Posted August 13, 2016 Report Share Posted August 13, 2016 Hoeveel geef jij uit aan de vakantie en wat geef je uit op vakantie. Lijkt me dan ook wel leuk om te weten wat voor vakantie je boekt, all incl. Vliegreis, vakantie met auto en caravan, etc. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted August 13, 2016 Report Share Posted August 13, 2016 Vakanties kun je natuurlijk zo duur maken als je wilt natuurlijk. Wat voor mij belangrijk is dat je vakantie is om te genieten, dus ik let eigenlijk niet zoveel op wat ik uitgeef. Natuurlijk heb ik wel een budget in mijn hoofd, maar ik zorg dat daar altijd rek in zit. Als ik bv een hotel boek, moet het een tophotel/kamer zijn. Ik geef liever paar honderd extra uit dan dat ik mij irriteer dat de kamer te klein, vies of geen ontbijt mogelijk is.Qua locatie niet ver van wat ik graag wil bezichtigen. Vervoer zal ik eerder kiezen voor een taxi dan het OV. Voor de rest, gewoon lekker genieten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted August 13, 2016 Report Share Posted August 13, 2016 Ik sluit me aan bij dopey! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted August 15, 2016 Report Share Posted August 15, 2016 (edited) Camping in Zuid Frankrijk met weinig mensen en veel boeken meer is er niet nodig. Eventueel iets om in te slapen!! September weekje vakantie naar Nederland. 60 euro vliegticket. 20 euro trein. Hotel mamadipappa Lekker cheap!!! Edited August 16, 2016 by LuukFOD (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotshot123 Posted September 27, 2016 Report Share Posted September 27, 2016 volgende week naar Lanzarote met vriendin en dochter we hebben een all in resort, kosten voor 2 weken 3000 euro ook zal ik daar de plaatselijke gokhal in playa blanca bezoeken net als vorig jaar 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted September 27, 2016 Report Share Posted September 27, 2016 Nice @hotshot123 Wil je daar een paar foto's van maken, ben erg benieuwd wat voor speelkasten ze daar hebben staan. Enjoy the holiday. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hotshot123 Posted September 27, 2016 Report Share Posted September 27, 2016 Ik zal zeker wat foto's en filmpjes van de gokkasten maken je begint met onder spel heb je keuze uit inzet 0,20 0,40 of 0,80 en boven spel heb je 5 lijnen , net als een oldtimer ik vind wel dat die kasten allemaal op elkaar lijken alleen de symbolen zijn anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts