Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €100,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Binnen een week is het zover dan gaan we los.

De enkeling die nog niet betaald heeft heb ik vandaag een reminder gestuurd. Het is nog geen 1 November natuurlijk!!

Als je in de groepschat wilt en je hebt je telefoonnummer nog niet doorgegeven dan graag doen. Dit mag overigens ook als je geen procenten hebt maar gezellig bent en mee wil railen!!

Heb er steeds meer zin an!!

• Like 4
Geplaatst

De groepschat is aangemaakt:

Procentenhouders zijn de volgende mensen:

Thegreatone
Jackpot
Bethdoth
Tracasse
Gebruiker
Pjong
Vondert
Maartuh
Wouter (niet onetime lid)

@JackPot @bethdoth @Gebruiker Als jullie nog in de groepsapp willen dan kunnen jullie je nummer nog PM en vanavond/vannacht/morgenochtend.

Andere eventuele liefhebber mogen dat ook zoals bekend.

Wil je niet in de App kan je alle avonturen beleven als ik het Epische verslag ;-) heb geschreven !!

Geplaatst
De groepschat is aangemaakt:

Procentenhouders zijn de volgende mensen:

Thegreatone
Jackpot
Bethdoth
Tracasse
Gebruiker
Pjong
Vondert
Maartuh
Wouter (niet onetime lid)

@JackPot @bethdoth @Gebruiker Als jullie nog in de groepsapp willen dan kunnen jullie je nummer nog PM en vanavond/vannacht/morgenochtend.

Andere eventuele liefhebber mogen dat ook zoals bekend.

Wil je niet in de App kan je alle avonturen beleven als ik het Epische verslag ;-) heb geschreven !!

Ik heb je een PM gestuurd met mijn tel. nummer.
Geplaatst

Battle of Malta 2016: Het Verslag.

Woensdag 2 November was de 1e startdag van de Battle of Malta, van te voren had ik niet besloten welke dag ik wou spelen maar
het werd startdag 1. Met een kleine 300 deelnemers waar er bij dag 2 en 3 velden waren van 800+ spelers.

Graag had ik een epic verslag geschreven over hoe ik het veld aanstampte over de tafel heen walste
en dag voor dag mijn overwinning meer en meer veilig stelde. Helaas liep het anders.

De tafel draw was prima een of twee decent spelers de rest zwak tot matig. Wat direct opviel was dat er preflop minimaal een speler of 3 in de hand
zat ongeacht of er geraised werd of niet.
Zoals altijd begon ik lekker met small ball poker en pakte af en toe wat kleine potjes op en gestadig aan liep mijn startstack van 25K op naar 27/28K ish.

Na verloop van tijd kwam er een hand die me veel punten kostte. De button opent en ik 3 bet mijn AK. Flop 235 niet de mooiste flop maar we
kunnen een 4 hitten voor de straat. Ik Cbet en de button called. Turn is een 2 ik besluit nog een keer te betten om te kijken of ik de pot op kan pikken.
Als blijkt dat de Button hier weer called geef ik op tenzij ik de 4 hit. De river is een 4. Ik besluit hier voor een check call te gaan. Als ik uitbet word
ik nooit gecald door een slechtere hand. En aangezien hij 2 keer heeft gecalled kan een set turned to een full house ook nog een mogelijkheid zijn.
Ik check de button bet en ik call direct. Hij speelt 5-6 voor een hogere straat. Merkwaardig dat hij met die hand er nog in zit gezien mijn lijn maar Cava.

Down naar 16K ish. Ik grind me langzaam weer omhoog met wat suited connectertjes en speel weer bijna startstack. Dan hit the shit the fan. Ik krijg een run
van kaartdoodheid waar je akelig van word. Als ik een keer mijn QT/A8/ etc open in late position krijg ik alsnog 2 of 3 callers mis de flop op alle kanten en
insta donkbet tegens. DE paar uur aan tafel maakte al snel duidelijk dat bluffen weinig tot geen zin had omdat ze elke top en second pair gewoon 3 straten calde.

Lang verhaald kort ik ga down richting 15.5K en richting de 13k. Op dat moment nog zo 14 Big Blinds. Ik pik in de small Blind azen op net op het moment dat
iedereen besluit te folden en alleen de button opent en ik trap het erin hij fold en ik win minimaal.

Een ronde later opent UTG een niet hele sterke speler die zijn KQ achtige handen veel te ver doorspeelt. Hij opent 2.5 x de Big Blind iedereen fold en ik zie
twee Dames in de Big Blind. Ik trap mijn laatste 14 blindjes er maar in. De UTG gaat in de denktank en called met KQ (Worst Call EVER?) anyways flop is een isnta K.
Ik kan in het Nederlands even roepen dat ik een kutleven heb en poker een K spel is en kan gaan douchen.

Conclusie poker is een kutspel als je geen fatsoenlijke handen gedeeld krijgt.

Up to the next one!!

• Like 5
Geplaatst
14 minuten geleden zei Gebruiker:

we hebben lol gehad. zo slecht is die KQ call niet trouwens hoor gezien jouw range :)

Juist gezien mijn range is het een hele matige call van hem. DE call is trouwens erg goed voor mij. Het resultaat helaas niet!!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.