FiftyFifty Posted September 19, 2016 Report Share Posted September 19, 2016 Het enige bedrijf waar ik altijd in Bitcoin afreken: Thuisbezorgd.nl. Gaat naar de beurs en nu zijn de financiële details bekend. Hoe is het animo hier? Gaan @JackPot en @TheGreatOne weer voor de "free lunch" (pun intended) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted September 19, 2016 Report Share Posted September 19, 2016 @Shameless Kom er maar in. @LasVegasNic Jij ook misschien? Ik ben meer voor een snelle lunch en wordt nog niet heel vrolijk hiervan maar laat mij graag overtuigen om het wel te gaan doen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 19, 2016 Report Share Posted September 19, 2016 Het is een internet company en zo wordt deze ook gewaardeerd lijkt het op het eerste gezicht. Ik denk dat veel afhangt van het beurssentiment komende periode, maar een free lunch zou me niet verbazen. Dat met name zittende aandeelhouders verkopen zegt wel iets. http://www.iex.nl/Column/256137/IPO-Takeawaycom-update.aspx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted September 19, 2016 Report Share Posted September 19, 2016 Tja, ik denk dat ik deze oversla. Ik ben het eens met JackPot. Beurssentiment is ook van belang. Vandaag weer wat gestegen maar de vorige week alleen maar down. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shameless Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 On 9/19/2016 at 1:57 PM, TheGreatOne said: @Shameless Kom er maar in. @LasVegasNic Jij ook misschien? Ik ben meer voor een snelle lunch en wordt nog niet heel vrolijk hiervan maar laat mij graag overtuigen om het wel te gaan doen. Compleet langs mij heen gegaan :-) Ik kon een tijdje niet op deze site via laptop van mijn werk omdat ze een gek filter erop hadden gezet. Daar heb ik sinds vandaag weer een stokje voor gestoken :-) 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted November 10, 2016 Report Share Posted November 10, 2016 Via Tapatalk (appje) kan je ook het forum bereiken via je telefoon :-) Welcome back sir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts