Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

hii

 

goedemiddag,

 

Ik heb op betsomnia gestort alleen het geld is nooit aangekomen op mijn balance 

en bij transactie geschiedenis staat failed de chat kan niks voor mij doen heeft iemand dit eerder meegemaakt groetjes

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Mijn ervaring is dat dit vaak binnen 48 uur op je spelers account komt of terug op je bank. Error bij betaalprovider.

 

Kan ook 72 uur zijn.

 

Mocht je het daar  niet hebben zullen ze wel vragen om een bankafschrift met alle betalingen vanaf een bepaalde datum

bewerkt door LuukFOD
Geplaatst

Ja daar kwam ik helaas ook pas later achter.. :(

Het is nu bijna 24 uur verder en er is nog niks op mijn account bijgeschreven.

ik krijg steeds van dit soort antwoorden terug op mijn emails en in de live chat...

 

Dear Customer,

Hope you're doing well!

As I see your request has already been forwarded. I am very sorry, but you have to wait a little longer, I understand your frustration. Let me explain. Generally, the scheme of your deposit looks this way:
 
Your bank => Your payment provider => Our casino
 
For now, the payment is being processed by your payment provider. We do not operate the exact terms, unfortunately. Since the issue is not on our side, we are not able to make your transaction go faster. But be sure, your balance will be topped up as soon as we receive your deposit.

If you have any further questions, please don't hesitate to contact us. 

Have a great day!
Geplaatst
13 minuten geleden zei demy:

Ja daar kwam ik helaas ook pas later achter.. :(

Het is nu bijna 24 uur verder en er is nog niks op mijn account bijgeschreven.

ik krijg steeds van dit soort antwoorden terug op mijn emails en in de live chat...

 

Dear Customer,

Hope you're doing well!

As I see your request has already been forwarded. I am very sorry, but you have to wait a little longer, I understand your frustration. Let me explain. Generally, the scheme of your deposit looks this way:
 
Your bank => Your payment provider => Our casino
 
For now, the payment is being processed by your payment provider. We do not operate the exact terms, unfortunately. Since the issue is not on our side, we are not able to make your transaction go faster. But be sure, your balance will be topped up as soon as we receive your deposit.

If you have any further questions, please don't hesitate to contact us. 

Have a great day!

Ja dat is wat ik zei. Ik heb vaker met dit bijltje gehakt (als mederwerker van de klantenservice) het is een issue bij de betaalprovider waar de betaling "vast"zit. Die gaat vaak na 2-3 dagen "los"en komt dan vanzelf op je spelersaccount of je bankrekening. De support kan hier dus nog helemaal nik smee. Daarom ook dat je standaard antwoorden gaat ontvangen!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.