Spring naar bijdragen

betsomnia.com storting komt niet aan


Aanbevolen berichten

Ja daar kwam ik helaas ook pas later achter.. :(

Het is nu bijna 24 uur verder en er is nog niks op mijn account bijgeschreven.

ik krijg steeds van dit soort antwoorden terug op mijn emails en in de live chat...

 

Dear Customer,

Hope you're doing well!

As I see your request has already been forwarded. I am very sorry, but you have to wait a little longer, I understand your frustration. Let me explain. Generally, the scheme of your deposit looks this way:
 
Your bank => Your payment provider => Our casino
 
For now, the payment is being processed by your payment provider. We do not operate the exact terms, unfortunately. Since the issue is not on our side, we are not able to make your transaction go faster. But be sure, your balance will be topped up as soon as we receive your deposit.

If you have any further questions, please don't hesitate to contact us. 

Have a great day!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei demy:

Ja daar kwam ik helaas ook pas later achter.. :(

Het is nu bijna 24 uur verder en er is nog niks op mijn account bijgeschreven.

ik krijg steeds van dit soort antwoorden terug op mijn emails en in de live chat...

 

Dear Customer,

Hope you're doing well!

As I see your request has already been forwarded. I am very sorry, but you have to wait a little longer, I understand your frustration. Let me explain. Generally, the scheme of your deposit looks this way:
 
Your bank => Your payment provider => Our casino
 
For now, the payment is being processed by your payment provider. We do not operate the exact terms, unfortunately. Since the issue is not on our side, we are not able to make your transaction go faster. But be sure, your balance will be topped up as soon as we receive your deposit.

If you have any further questions, please don't hesitate to contact us. 

Have a great day!

Ja dat is wat ik zei. Ik heb vaker met dit bijltje gehakt (als mederwerker van de klantenservice) het is een issue bij de betaalprovider waar de betaling "vast"zit. Die gaat vaak na 2-3 dagen "los"en komt dan vanzelf op je spelersaccount of je bankrekening. De support kan hier dus nog helemaal nik smee. Daarom ook dat je standaard antwoorden gaat ontvangen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.