Spring naar bijdragen

Wedden op Ronde van Vlaanderen


CashCow

Aanbevolen berichten

Morgen is hij er weer! De vlaamse hoogmis!

Wie gaat er dit jaar met de winst van door?

Stijn Vandenbergh is een loeisterke renner, maar jammer voor Eittix ook loeidom. Hij maakt een sport van het stapelen van tactische missers, achter ploegmakker aansprinten, gaten dichttrekken met sprinters in het wiel. Daar gaat geen duppie op. Gewoonweg te dom om een koers te winnen, net als Sagan. Gewoon te " druistig" .

Terpstra is zeker een kandidaat, maar tegen 15:1 niet echt aantrekkelijk geprijsd. Sep Vanmarcke staat op 6.5:1, dat is echt beslist veel te laag. Vanmarcke is wel in vorm, maar heeft geen ploegmaats om zich heen de laatste 70 kilometer en het materiaal waar hij op rijdt is gewoon slecht.

Van Avermaet op 14:1 is ook geen aantrekkelijke prijs, Hij zal er in de finale zeker bijzitten, maar de man kan gewoon geen koersen winnen. Stybar op 10:1 is ook ruk, want hij is gewoon dit jaar net niet in vorm. Als ik Terpstra zou zijn, zou ik echt wel pissig zijn, in alle Vlaamse klassiekers toont hij zich de beste van zijn team en nog steeds staat hij achter Stybar en Boonen.

Maar waar gaan de muntjes dan wel op?

Pozzato 100:1 (Een oude krijger als "Pippo" mag je als bookie gewoon nooit meer geven dan 50:1)

Devolder 50:1 (Ik zie hem toch echt als 1 vd 6 a 7 favorieten, Adrie vd Poel trouwens ook)

Hoogerland 250:1 (Geen schijn van kans, maar gewoon omdat ik fan van Sjonnie ben)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.