Spring naar bijdragen

Account beperking


May62

Aanbevolen berichten

Al een aantal jaar speelde ik met plezier op de site van bet365. Vorig jaar januari ontving ik een erfenis. Hierdoor kon ik wat hogere inzetten doen en ik won een bedrag van 19.000 euro (grand jackpot). Toen begonnen de problemen. Mijn account werd beperkt, ik moest mijn salarisstroken van een aantal maanden inleveren en ook een bewijs dat ik een geldbedrag had geërfd. Zo gezegd, zodaan. Nu willen ze van vorig haar ook zien dat van dezelfde rekening als waar de erfenis op gestort is, ook de transacties naar bet365 zijn gedaan. Helaas kan ik dit niet meer aantonen omdat deze rekening sinds 31 december 2023 niet meer bestaat. En omdat ik dit dus niet meer kan aantonen magnik niet meer spelen. Bizar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.