Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Goeiedag, 

ik zit dus op lalabet en kwam er later achter dat het dus niet is toegestaan in Nederland. Ik wist dit echt niet… 

nu had ik 100 euro er op gezet, zonder bonus of iets dergelijks en heb ik 2000 euro gewonnen. 
 

nu kan ik via verschillende manieren overmaken naar mijn rekening. Maar als ik kies voor bank transfer tot 999 euro, moet ik me rekening nummer en naam invoeren. En deze betaling zal verlopen via nodapay, waar ik over lees dat een Nederlandse bank die weigert omdat het ergens anders vandaan komt(illegaal). 
de andere is bank transfer clone, welke hogere bedragen accepteert maar daar moet ik een iban, account numbet en bic invoeren. Nou weet ik wat Iban en bic is, maar in mijn optiek is account number t zelfde als je iban. En ook deze overboeking vertrouw ik niet daar waar me naam niet genoteerd hoeft te worden. 
 

Kortom, welke overschrijving doe ik goed gaan en wat kan ik het beste doen? En is Ivan en account number inderdaad het zelfde? 
 

ik kan ook storten naar mijn creditcard, maar ik heb nog nooit geld gestort zien worden op een creditcard. 
 

Hopelijk maakt iemand me wegwijs! En ja, als ik dit geld ontvangen heb verwijder ik me account per direct haha. Wist echt niet dat t een illegale website was! Als je namelijk zoekt op Google tussen “Nederlandse goksites”, komt deze naar boven. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.