Spring naar bijdragen

Slotspel road rage !!


Aanbevolen berichten

Heb tijdens de slot spel road rage een bedrag gewonnen en bonusspel met 1 zet daarna gaf de site heletijd een storing aan maar kon gewoon af en toe doorspelen , maar op een gegeven moment kon ik niet meer doorspelen. Heb een email gestuurd naar hun dat ik me geld wil en de 1 zet van bonusspel , na een aantal dagen nog niks gehoord tot op heden , nu keek ik vandaag is me spel gereset en heb ik geen reactoe gehad van 711 en geen gewonnen bedrag en zet gekregen helemaal niks .

Dit is oplichterij :@ als we geld verliezen vragen wij dit ook niet terug toch? Wil.mijn gewonnen bedrag hebben en me ene zet met bonusronde !!! Zie fotos!!!

Ben kwaad echt , ze regellen alles handmatig en dan krijgen ze een vergunning dat zei eerlijk zijn met een kansspel nou sorry dit is oplichterij gemeen spelen is niet mijn probleem dat er een storing is , moeten ze gelijk het spel blokeren ben alles kwijt bedankt 711 !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei ufuk:

Heb tijdens de slot spel road rage een bedrag gewonnen en bonusspel met 1 zet daarna gaf de site heletijd een storing aan maar kon gewoon af en toe doorspelen , maar op een gegeven moment kon ik niet meer doorspelen. Heb een email gestuurd naar hun dat ik me geld wil en de 1 zet van bonusspel , na een aantal dagen nog niks gehoord tot op heden , nu keek ik vandaag is me spel gereset en heb ik geen reactoe gehad van 711 en geen gewonnen bedrag en zet gekregen helemaal niks .

Dit is oplichterij :@ als we geld verliezen vragen wij dit ook niet terug toch? Wil.mijn gewonnen bedrag hebben en me ene zet met bonusronde !!! Zie fotos!!!

Ben kwaad echt , ze regellen alles handmatig en dan krijgen ze een vergunning dat zei eerlijk zijn met een kansspel nou sorry dit is oplichterij gemeen spelen is niet mijn probleem dat er een storing is , moeten ze gelijk het spel blokeren ben alles kwijt bedankt 711 !!

 

Screenshot_20240507_192731_Edge.jpg

Screenshot_20240507_192711_Edge.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor je reactie , maar kan er even niet uithalen of zei dit gaan betalen of niet? Want uiteindelijk heb ik gedraaid en gewonnen en had 1 zet voor bonusronde? En na 3 dagen nog geen reactiee en niks op acount 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minutes ago, ufuk said:

Bedankt voor je reactie , maar kan er even niet uithalen of zei dit gaan betalen of niet? Want uiteindelijk heb ik gedraaid en gewonnen en had 1 zet voor bonusronde? En na 3 dagen nog geen reactiee en niks op acount 

Gewoon even afwachten.

Als het goed is, krijg je het resultaat van je bonus spel nog aan je account toegevoegd.
Ik zou hier geen topbedragen van verwachten, maar het resultaat van een gewone bonus. (gemiddeld iets van EUR 20?) 

Uit de andere thread weten we van jantje dat er meer recente problemen zijn, en hebben we het donkerbruine vermoeden dat er een glitch mogelijk is waarbij je op een gewone bonus absurd hoge winbedragen kan zien die normaliter nooit gehaald kunnen worden in een gewone bonus. 

Omdat jij me een forumgebruiker lijkt die wel prijs stelt op de kleine lettertjes: als je een slot speelt, ga je akkoord met de spelvoorwaarden.
Voor fouten zoals hier staat het volgende in de voorwaarden:

image.thumb.png.ddf379ca4178b69c77085dc040b88eed.png

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste Rudi , er staat duidelijk een melding van maak.u geen zorgen u heeft geen geld verloren kwa melding? Bedoel het is niet mijn probleem toch dat er een storing is en dan moeten zei de spel direct weghalen of blokeren? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.