Spring naar bijdragen

LiveScoreBet perikelen


Aanbevolen berichten

Op 6 december kreeg ik van LiveScoreBet een mail met daarin de mededeling dat ik niet langer gebruik kon maken van promoties. Het viel me echter op dat ik nog wel steeds gebruik kon maken van Squads en het dagelijks gratis spel.

Dat was heel december het geval, dus in januari dacht ik toch maar eens te kijken of ik ook nog mee kon doen met het toernooi. Mijn score werd keurig geüpdatet en na afloop kreeg ik inderdaad een klein prijsje. Blijkbaar was de beperking van zeer tijdelijke aard.

In de weken daarna kreeg ik elke keer een klein prijsje in het toernooi dus besloot ik weer mee te doen voor de serieuzere prijzen. Hun toernooi is zo ingericht dat degenen die het meeste speelt wint. En dus moest er veel gespeeld worden. Dat triggered bij hun echter het team Verantwoord Spelen en begin maart moest ik een gesprek met hun aangaan. Geen probeem, 50 minuten aan de telefoon met iemand die niets van gokken weet en domweg een vragenlijst langs gaat om te kijken of je je spel nog onder controle hebt waarbij het overduidelijk is wat de gewenste antwoorden zijn.

Na afloop van het gesprek kreeg ik te horen dat ik weer gebruik kon maken van promoties. Dit werd ook nog eens tweemaal via mail bevestigd. Op de site zag ik echter geen promoties meer staan. Meerdere malen support hierover gecontacteerd en elke keer kreeg ik te horen dat ik op 6 december een mail had gehad dat ik niet langer in aanmerking kwam voor promoties. Deze mail had natuurlijk geen enkele relevantie meer gezien het feit dat ik in januari en februari gewoon van promoties gebruik kon maken en dat ik in maart tot drie maal toe bevestigd had gekregen dat ik er weer gebruik van kon maken. Hier werd echter geen enkele keer op in gegaan en elke keer werd verwezen naar de mail van 6 december.

Uiteindelijk heb ik een nieuwe mail gestuurd met als onderwerp ‘Officiële klacht’ en ook in de mail vermeld dat het om een officiële klacht ging en het hele verhaal nog eens gedaan. Hier kreeg ik onderstaand antwoord op.

 

Citaat

Bedankt voor je geduld terwijl wij je klacht in behandeling hebben genomen.
 
We betreuren het ten zeerste dat je een negatieve ervaring heeft gehad met ons klantenserviceteam en dat er onduidelijkheid is ontstaan bij jou met betrekking tot de Bonus beperking en beschikbaarheid van Promoties op je account.
 
We waarderen je feedback en nemen het erg serieus. We willen dat onze klanten een goede ervaring hebben op onze site.
 
We willen graag het gesprek dat je met ons Verantwoord spelen team had, evenals de Promotieblokkade, toelichten en verduidelijken
 
Tijdens een controle op 4 maart 2024 is opgemerkt dat je wedactiviteiten zijn toegenomen, waardoor het noodzakelijk was om een gesprek te hebben met ons Verantwoord Spelen team. Deze toegenomen wedactiviteiten hebben een 90 dagen bonusbeperking op je account geplaatst. Op 5 maart 2024 had je een gesprek met onze Verantwoord spelen team over de activiteiten op je account. Na het gesprek heeft onze Verantwoord spelen team bevestigd dat de 90 dagen bonusbeperking is verwijderd.
 
Je hebt ook een vragenlijst ingevuld die ons Verantwoord spelen team naar je heeft gestuurd, en we zien ook dat ze opnieuw hebben bevestigd dat de bonusbeperking is verwijderd en dat je nu toegang hebt tot promoties.
 
Toen ons Verantwoord spelen team bevestigden dat de bonusbeperking was verwijderd, hebben we deze daadwerkelijk van je account verwijderd. Maar vanwege een handelsbeperking die op 6 december 2023 aan je is gecommuniceerd, zijn je promoties nog steeds beperkt op je LiveScore Bet account.
 
We begrijpen waar de verwarring in de communicatie is ontstaan en we bieden onze excuses aan. Nu kunnen wij ons voorstellen dat dit niet een situatie is waarop je op hoopte, echter kunnen wij dit niet voor je aanpassen.
 
Dit is een beslissing die genomen wordt door ons trading team en is definitief. Wij hebben geen zicht op de reden hiervan en kunnen je dus hier geen verdere informatie over geven.
 
Je kan nog wel gewoon gebruiken maken van onze site door normale weddenschappen te plaatsen maar je kan dus geen gebruik maken van de promoties en acties zoals Price Boosts bijvoorbeeld.
 
We verwijzen hier ook naar in 10.5 van onze Algemene Voorwaarden:
10.5. Wij kunnen te onzer keuze zonder kennisgeving een bonus te allen tijde intrekken, wijzigen of annuleren. Indien wij hiertoe overgaan zullen bonussen waar u voor gekozen heeft of die anderszins aan u toegewezen zijn alsnog geldig zijn overeenkomstig de betreffende bonusvoorwaarden die van kracht waren ten tijde van hun toewijzing, of anders zullen wij dusdanige andere maatregelen nemen als redelijkerwijs noodzakelijk om ervoor te zorgen dat u niet anderszins benadeeld wordt. Behalve indien zich uitzonderlijke omstandigheden voordoen, zullen wij u in kennis stellen van een intrekking, wijziging of annulering van een bonus.
 
Onze excuses voor het ongemak en slechte ervaring maar helaas kunnen wij dit niet voor je aanpassen en Promoties zijn steeds beperkt op je account.
 
Hiermee willen we ook bevestigen dat de klacht bij dezen is afgerond.
 

Wederom werd er dus niet in gegaan op het feit dat ik in januari en februari wel promoties kreeg. Daarbij was het antwoord ook nog eens afkomstig van dezelfde persoon die al mijn eerdere mails niet bevredigend kon beantwoorden, dus het leek er niet op alsof het als officiële klacht was behandeld. Na ze hier op gewezen te hebben kreeg ik eindelijk antwoord dat er verder naar gekeken werd en dat het antwoord even op zich kon laten wachten.

Afgelopen week kwam dan het antwoord en dat was het volgende:

Citaat

Wij schrijven je naar aanleiding van je recente klacht en danken je voor je geduld.
 
We hebben deze kwestie nader bekeken en met onze Trading Team gesproken over de promotieblokkering op je account.
 
De Trading Team heeft bevestigd dat je nog steeds bepaalde promoties kon ontvangen als gevolg van een lopende systeem- en softwaremigratie. Deze migratie is inmiddels afgerond en we kunnen bij deze bevestigen dat er nu een volledige promotieblokkering op je account is toegepast.
 
Daarnaast willen wij je eraan herinneren dat wij, in overeenstemming met onze Algemene Voorwaarden, het recht hebben om promoties/bonussen naar eigen goeddunken te beperken.
 
We hopen je bij deze voldoende te hebben geinformeerd en je klacht is hiermee ook afgehandeld.

Er was dus een bonus beperking op mijn account gezet (een maatregel met betrekking tot Verantwoord Spelen), maar omdat zij hun software niet voor elkaar hebben kon ik toch gebruiken maken van promoties. Het lijkt mij dat de KSA niet blij is dat zoiets mogelijk is. Wat als iemand daadwerkelijk die blokkade nodig heeft om verantwoord te kunnen spelen, de belofte krijgt dat die er op is gezet, maar omdat het casino hun software niet op orde heeft toch verleid wordt om te spelen door de promoties?

Ik vind het in elk geval een zeer onprofessionele gang van zaken, maar ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 

PS.: Ik speelde daar geen sportweddenschappen, dus sowieso heel raar dat het trading team (die volgens mij over de sport gaat) beslissingen neemt over de andere promoties en dat LSB geen zicht heeft op de redenen van het trading team.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei DeValsspeler:

Op 6 december kreeg ik van LiveScoreBet een mail met daarin de mededeling dat ik niet langer gebruik kon maken van promoties. Het viel me echter op dat ik nog wel steeds gebruik kon maken van Squads en het dagelijks gratis spel.

 

Dat was heel december het geval, dus in januari dacht ik toch maar eens te kijken of ik ook nog mee kon doen met het toernooi. Mijn score werd keurig geüpdatet en na afloop kreeg ik inderdaad een klein prijsje. Blijkbaar was de beperking van zeer tijdelijke aard.

 

In de weken daarna kreeg ik elke keer een klein prijsje in het toernooi dus besloot ik weer mee te doen voor de serieuzere prijzen. Hun toernooi is zo ingericht dat degenen die het meeste speelt wint. En dus moest er veel gespeeld worden. Dat triggered bij hun echter het team Verantwoord Spelen en begin maart moest ik een gesprek met hun aangaan. Geen probeem, 50 minuten aan de telefoon met iemand die niets van gokken weet en domweg een vragenlijst langs gaat om te kijken of je je spel nog onder controle hebt waarbij het overduidelijk is wat de gewenste antwoorden zijn.

 

Na afloop van het gesprek kreeg ik te horen dat ik weer gebruik kon maken van promoties. Dit werd ook nog eens tweemaal via mail bevestigd. Op de site zag ik echter geen promoties meer staan. Meerdere malen support hierover gecontacteerd en elke keer kreeg ik te horen dat ik op 6 december een mail had gehad dat ik niet langer in aanmerking kwam voor promoties. Deze mail had natuurlijk geen enkele relevantie meer gezien het feit dat ik in januari en februari gewoon van promoties gebruik kon maken en dat ik in maart tot drie maal toe bevestigd had gekregen dat ik er weer gebruik van kon maken. Hier werd echter geen enkele keer op in gegaan en elke keer werd verwezen naar de mail van 6 december.

 

Uiteindelijk heb ik een nieuwe mail gestuurd met als onderwerp ‘Officiële klacht’ en ook in de mail vermeld dat het om een officiële klacht ging en het hele verhaal nog eens gedaan. Hier kreeg ik onderstaand antwoord op.

 

 

 

 

 

Wederom werd er dus niet in gegaan op het feit dat ik in januari en februari wel promoties kreeg. Daarbij was het antwoord ook nog eens afkomstig van dezelfde persoon die al mijn eerdere mails niet bevredigend kon beantwoorden, dus het leek er niet op alsof het als officiële klacht was behandeld. Na ze hier op gewezen te hebben kreeg ik eindelijk antwoord dat er verder naar gekeken werd en dat het antwoord even op zich kon laten wachten.

 

Afgelopen week kwam dan het antwoord en dat was het volgende:

 

Er was dus een bonus beperking op mijn account gezet (een maatregel met betrekking tot Verantwoord Spelen), maar omdat zij hun software niet voor elkaar hebben kon ik toch gebruiken maken van promoties. Het lijkt mij dat de KSA niet blij is dat zoiets mogelijk is. Wat als iemand daadwerkelijk die blokkade nodig heeft om verantwoord te kunnen spelen, de belofte krijgt dat die er op is gezet, maar omdat het casino hun software niet op orde heeft toch verleid wordt om te spelen door de promoties?

 

Ik vind het in elk geval een zeer onprofessionele gang van zaken, maar ben benieuwd wat jullie er van vinden.

 

PS.: Ik speelde daar geen sportweddenschappen, dus sowieso heel raar dat het trading team (die volgens mij over de sport gaat) beslissingen neemt over de andere promoties en dat LSB geen zicht heeft op de redenen van het trading team.

 

Vooral het zinnetje: "naar eigen goeddunken beperken" maakt dat het dus gewoon willekeur is. Hetzelfde bij Betcity. Tekst en uitleg slaan nergens op een ze kunnen zich heerlijk verschuilen. 

Ga je er verder nog een van maken?  Want dat je als speler in de problemen kan komen omdat zij softwarematig hun zaken niet op orde hebben is natuurlijk te gek om los te lopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is van alles fundamenteel en ernstig mis bij livescore bet, maar de aanbieder heeft ook zijn aardige kanten.

Ik speelde er al lang nauwelijks tot geen casino en online casino meer en laat alle kleine promo's met minder dan €50 waarde sowieso schieten wegens dat LSB de bonus banhammer te losjes hanteert.

Verhoogde verificatie eisen en contact met (vip) support vallen aldaar ook niet echt mee. 

Gebruik maken van bonusen/promo's terwijl je weet dat je een ban hebt is minstens zo slecht van kant van de speler als van de kant van aanbieder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ook op een gegeven moment een mail gekregen dat ik geen gebruik meer kon maken van promoties, ik maakte daar bijna alleen maar gebruik van sport promoties. 

nadat ik de mail had gehad kon ik helemaal niet meer spelen op sport, ( bedrag te hoog ook al wedde ik maar 1 euro ), maar zonder promoties was het niet interessant meer dus ik dacht laat maar,  andere promoties deden het inderdaad nog wel ( Squads en het dagelijks gratis spel.) tot dat op een gegeven moment ook stopte, zou het niet zo kunnen zijn dat net toen ze jou hebben geblokkeerd voor te veel spelen ze ook in hun software hebben aangepast dat alles geblokkeerd werd als hun het vinkje blokkade hadden aangevinkt, en dat het dus gewoon toeval is geweest dat dat tegelijk kwam ?  (  me geheugen zegt dat die totale blokkade best wel eens in maart zou kunnen zijn geweest )  

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

Gebruik maken van bonusen/promo's terwijl je weet dat je een ban hebt is minstens zo slecht van kant van de speler als van de kant van aanbieder.

Aangezien in veel gevallen de bans tijdelijk van aard zijn, was het denk ik geen vreemde aanname dat dat nu ook het geval was. Daarbij ging het in de mail van 6 december ook vooral over freebets en andere sportgerelateerde zaken, dus de mogelijkheid dat het niet voor casino gold was ook nog zeer aannemelijk:

Citaat

Deze beslissing, die zorgvuldig overwogen en definitief is, heeft geen invloed op kwalificerende weddenschappen die al gedaan zijn in het kader van free bet acties voordat je deze e-mail ontving. Ook kun je nog gewoon free bets of de volledige verwachte waarde van free bets van die kwalificerende weddenschappen ontvangen.

 

Voor weddenschappen gelden mogelijk inzetbeperkingen. Mocht dat het geval zijn, dan word je daar via het spelformulier van op de hoogte gebracht.

 

35 minuten geleden zei retep32:

zou het niet zo kunnen zijn dat net toen ze jou hebben geblokkeerd voor te veel spelen ze ook in hun software hebben aangepast dat alles geblokkeerd werd als hun het vinkje blokkade hadden aangevinkt, en dat het dus gewoon toeval is geweest dat dat tegelijk kwam ?  (  me geheugen zegt dat die totale blokkade best wel eens in maart zou kunnen zijn geweest ) 

Geen idee, maar het geheel is natuurlijk een vreemde gang van zaken. Zoals support en het Verantwoord Spelen team bevestigen dat blokkade is opgeheven terwijl dat niet het geval zou zijn. Zij zouden juist van alles op de hoogte moeten zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hun software lange tijd niet goed was klopt wel. Bij mij was het gelukkig positief. Heb sinds een maand of 5 niet meer gestort bij hun, maar wel voornamelijk bij squads in tier 2/3 gezeten (100/40 per goal). Sinds 2 weken ben ik plotseling helemaal afgezakt naar 1,- per goal. Zelfde geldt voor het dagelijkse spel wat nu verwaarloosbaar is. Maar toch bijzonder dat het zo lang heeft mogen duren.

Betreft jouw bans is het wel een hele vreemde zaak en als je alles gedetailleerd bij ksa kunt neerleggen worden ze denk ik wel op het matje geroepen. Maar is het je dat waard?

Verstuurd vanaf mijn CPH2307 met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei driekwart:

Betreft jouw bans is het wel een hele vreemde zaak en als je alles gedetailleerd bij ksa kunt neerleggen worden ze denk ik wel op het matje geroepen. Maar is het je dat waard?

Ik verwacht niet erg veel van de KSA, maar tegelijkertijd ben ik van mening dat als je geen klacht bij ze neer legt er sowieso niets gedaan wordt. Kost me verder ook niets, behalve een klein beetje tijd, dus ja het is het me wel waard om het bij de KSA neer te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

^^ Zo van: ' Beste KSA, ik speelde op LSB altijd in een toernooitje waarbij degene die het meeste speelde, de eerste prijs wint. Ik had een paar keer gewonnen en mocht niet meer meedoen, maar kon het toch. Graag een tik op de vingers voor deze aanbieder' .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 9-5-2024 om 11:59 zei MarAlkmaar:

Vooral het zinnetje: "naar eigen goeddunken beperken" maakt dat het dus gewoon willekeur is. Hetzelfde bij Betcity. Tekst en uitleg slaan nergens op een ze kunnen zich heerlijk verschuilen. 

Ga je er verder nog een van maken?  Want dat je als speler in de problemen kan komen omdat zij softwarematig hun zaken niet op orde hebben is natuurlijk te gek om los te lopen.

Het is natuurlijk geen willekeur.

Geloof het of niet maar een online casino heeft als doel geld verdienen. 

Als blijkt dat er spelers zijn die te slim zijn om geld te verliezen worden die gekort/afgesloten van bonussen.

En zelfde voor inzet. Als speler A altijd wint dan mag speler A nog maar 1 euro inzetten ipv 100. Speler A vertrekt? Casino blij. Zo simpel is er nu eenmaal. En de voorwaarden maken het dat zulke dingen zonder enige vorm van uitleg mogelijk zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Aydeef:

Ik ben toch wel benieuwd hoe je geband voor promoties kan worden op livescorebet? Alle promoties daar die ik zie zijn extreem klein bier. Af en toe 10 gratis spins of die squads/free roulette gebeuren. 
 

of mis ik iets? 

Komt denk ik gewoon omdat ik teveel gewonnen heb en het niet per se door mazzel komt. Ik was redelijk fanatiek in hun toernooi, wat er voor zorgde dat bij squads de doelpunten ook regelmatig €50/€100/€250 waard waren en als er dan een paar keer gescoord wordt tikt dat mooi aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je moet als speler echt geluk hebben met wie je te maken hebt bij Verantwoord Spelen,  want de een kan na veel spelen gewoon door, en de ander heeft een ban aan zijn broekje.

Echt een ballentent dus, maar zo lang ik nog uit hun ruif kan eten hou ik wijselijk mijn bek dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei casinoluis:

Echt een ballentent dus, maar zo lang ik nog uit hun ruif kan eten hou ik wijselijk mijn bek dicht.

Uiteraard. En als ik vanaf 6 december gewoon geen gebruik had kunnen maken van promoties, had ik ook niets te klagen gehad.

Echter als ik twee maanden lang wel weer promoties kan gebruiken, tot 3 keer bevestigd krijg dat ik weer in aanmerking kom voor promoties en ze toch niet kan krijgen, dan vraag ik om opheldering. Als ze daar geen bevredigend antwoord op kunnen geven en pas na het indienen van een officiële klacht er zodanig wordt ingedoken dat blijkt dat het komt omdat ze hun systeem niet in orde hebben, dan is een klacht naar de KSA op zijn plaats. En daar wordt heus niets mee gedaan als ik de enige ben die een klacht indient. Dat vind ik ook geen probleem, maar je moet de KSA wel een kans geven om een dosier op te bouwen als iets structureel blijkt te zijn waar wel op geacteerd dient te worden, en dat kan alleen door gegronde klachten wel in te dienen ook al ben je misschien de enige die er op dat moment mee te maken heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.