Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Ik heb er al een paar keer over nagedacht, maar heb niet echt grote faalaankopen.

Semi miskoop:

Elektrische auto die ik nu bijna 3 jaar heb. De eerste twee jaar waren een ramp met laden in het openbaar en begon ik de auto echt te verafschuwen. Weinig snellaadlocaties, duur (dankzij Poetin) en vaak palen die niet werken. Laatste jaar komen er enorm veel laders bij waardoor ik er nu niet meer zoveel van baal. 

En natuurlijk een hoop troep van de Action (en soortgelijke winkels) die ik überhaupt niet nodig had. Ik probeer daar nog zo min mogelijk te kopen.

Geplaatst

Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig miskopen heb gedaan in mijn leven. Als ik iets duurs aanschaf, doe ik er altijd goed onderzoek na. Wel een paar keer online kleding besteld dat er volgens totaal anders uitziet dan op de foto of toch niet zo mooi staat als bij het model op de foto. Vincent daar in tegen heeft al paar keer een dure aankoop gedaan, die vervolgens amper gebruikt en vervolgens gloedje nieuw voor de helft van de prijs doorverkoopt. 

Er schiet me nu wel een ander verhaal opeens binnen. 25 jaar geleden ofzo, was ik met het gezin in Volendam op vakantie. Daar op de markt stond zo'n kraampje met heel apart spul. Een dikke substantie die je met een rietje moest opblazen, en dan bleef dat heel lang zo staan. Je kon er dan figuurtjes meemaken, en het liet niet meteen leeg als je er een gaatje inmaken. Geen idee meer hoe het heet. Het zag er heel gaaf uit, en leek ook makkelijk om te doen. 

Dus kocht mijn moeder het hele pakket, en eenmaal thuis zaten we aan de eetkamertafel met dat pakket..en kregen we geen enkele bel uit dat rietje 😅 Ik zag het laatst toevallig weer eens ergens! Even voor jullie opgezocht: 

Geplaatst
23 minuten geleden zei Lady_Diamond:

Dus kocht mijn moeder het hele pakket, en eenmaal thuis zaten we aan de eetkamertafel met dat pakket..en kregen we geen enkele bel uit dat rietje 😅 Ik zag het laatst toevallig weer eens ergens! Even voor jullie opgezocht: 

Misschien is dat spul vergelijkbaar met die ballonnen waar je figuurtjes van kunt maken. Die zijn ook niet op te blazen als je dat niet flink geoefend hebt.

Geplaatst
22 minuten geleden zei DeValsspeler:

Misschien is dat spul vergelijkbaar met die ballonnen waar je figuurtjes van kunt maken. Die zijn ook niet op te blazen als je dat niet flink geoefend hebt.

er zal inderdaad wel een soort van techniek achter zitten.. ons lukte het in elk geval niet..🥲

Geplaatst (bewerkt)
3 uur geleden zei MrT:

Wil je het echt weten ?
Een opblaaspop die lek was dus een miskoop
Maar die breng Ik dus niet terug emoji4.png@Solidagio

Zit het lek vast op de goede plek😉😂

bewerkt door itsme
Geplaatst
1 hour ago, D00PIE said:

Ik heb er al een paar keer over nagedacht, maar heb niet echt grote faalaankopen.

Semi miskoop:

Elektrische auto die ik nu bijna 3 jaar heb. De eerste twee jaar waren een ramp met laden in het openbaar en begon ik de auto echt te verafschuwen. Weinig snellaadlocaties, duur (dankzij Poetin) en vaak palen die niet werken. Laatste jaar komen er enorm veel laders bij waardoor ik er nu niet meer zoveel van baal. 

Dat is wel interessant, want ik rijd nu zo'n 10 jaar elektrisch en ik ervaar juist dat het steeds slechter wordt qua openbare laadpalen. Ja, er staan er inderdaad veel meer inmiddels. Maar in het begin had ik zelden dat ze defect waren. Tegenwoordig zijn ze vaker defect dan dat ze wel werken. En dat is eigenlijk nog irritanter dan wanneer er minder laders staan, want als je weet dat er eentje staat en dat hij vrij is, ga je er vanuit dat je 'm kunt gebruiken.

De hoeveelheid snelladers is er uiteraard wel fors op vooruit gegaan. Aan de andere kant, in 2015 reed ik elektrisch naar Ljubljana (m'n eerste echt lange rit) en dat ging ook prima op snelladers.

En om het on-topic te houden, mijn grootste en meest memorabele miskoop:

Wat: set Bowers & Wilkins 802D speakers + Accuphase versterker
Bedrag: om en nabij de 20k
Waarom: ik had m'n eenmanszaak verkocht, was altijd dol op audio en dit was de ultieme set in mijn ogen/oren. Maar ineens was bijna geen enkele opname nog goed genoeg, vooral met de matige muziek die ik luister (veel alternatief). Dus hoewel de speakers de muziek bijna perfect konden weergeven, genoot ik niet meer van de muziek. Heb nu een veel goedkopere set staan ;)

Geplaatst

Jaar of 10 geleden (of inmiddels langer) 0.8 Bitcoin gekocht voor €800,- als leek zijnde. Eerst informatie omtrent crypto opzoeken en een vd tips was dat je je phrase moest opschrijven op papier en niet digitaal bewaren. Ik dat keurig doen op een post-it (jaja) en keurig bewaard. Paar maanden later verhuisd en nooit meer naar omgekeken. Joost mag weten waar dat papiertje gebleven is.. uiteraard bij die high spikes flink zoeken in mn oude spullen maar nooit weer gevonden

Verstuurd vanaf mijn CPH2307 met Tapatalk

• Like 1
  • Sad 1

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.