Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Hoe wordt een bet uitbetaald als er een gedeelde eerste plaats is?

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Had 50 euro op Luuk de Jong gezet als topscorer tegen odds van 17,50. Vond ik wel een buitenkansje en helaas net geen enige topscorer geworden (gedeeld met Pavlidis).

Weet iemand hoe dan deze weddenschap uiteindelijk uitbetaald wordt? Snap dat ik niet het volle pond krijg, maar ben benieuwd wat dan wel.

bewerkt door Wolfie

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

In sommige gevallen kan de bookmaker de weddenschap als verloren beschouwen als de topscorer op een gedeelde eerste plaats eindigt, omdat de weddenschap specifiek gericht was op de topscorer die alleen op de eerste plaats zou eindigen. In andere gevallen kan de bookmaker de weddenschap als gewonnen beschouwen, waarbij de winst wordt verdeeld over de spelers die hebben ingezet op de topscorer, inclusief de gedeelde eerste plaats.

Het is belangrijk om de specifieke regels en voorwaarden van de weddenschap en de bookmaker te controleren voordat je een weddenschap plaatst, zodat je weet wat er gebeurt in het geval van een gedeelde eerste plaats bij de topscorer. Als je twijfelt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de bookmaker voor verduidelijking

Geplaatst

8.10.7 TOPSCORER VAN DE COMPETITIE

Weddenschappen geplaatst op de "topscorer van de competitie", of soortgelijke weddenschappen worden uitbetaald volgens het officiële resultaat zoals bekend gemaakt door de bevoegde organisator van de competitie. Doelpunten die worden gescoord tijdens verlenging(en) worden meegeteld. Weddenschappen zijn geldig, ook al neemt de speler niet deel aan de desbetreffende wedstrijd.

Dit is het enige wat ik kan vinden mbt spelregels over de topscorer, dus daar word ik ook niet wijzer van. 

Geplaatst

4.6 GELIJKSPEL OF GELIJK EINDIGEN

Wanneer een of meer spelers of teams gelijk eindigen of gelijkspelen, en dit (gelijkspel, gelijk eindigen) geen onderdeel is van de weddenschap wordt de weddenschap door ZEbetting geannuleerd. 

<-- dit zou ook van toepassing kunnen zijn, maar dan krijg ik inderdaad helemaal niets, behalve mijn geld terug. 

Ben benieuwd. 

Geplaatst
3 minuten geleden zei Wolfie:

Wanneer een of meer spelers of teams gelijk eindigen of gelijkspelen, en dit (gelijkspel, gelijk eindigen) geen onderdeel is van de weddenschap wordt de weddenschap door ZEbetting geannuleerd. 

<-- dit zou ook van toepassing kunnen zijn, maar dan krijg ik inderdaad helemaal niets, behalve mijn geld terug. 

Ben benieuwd. 

Ja deze lijkt er wel op.. zou jammer zijn! Even afwachten dus💪

Geplaatst

Altijd spannend, want elk bookie lijkt zijn eigen regel te hebben. Zo kan de odds gedeeld worden door de aantal winnaars, maar heb ook meegemaakt dat ze dan kijken naar de most assist of zelfs meest gespeelde minuten. En weet niet meer welke bookie dat was, maar heb ook wel eens meegemaakt dat beide spelers de volle pond kregen.

1 uur geleden zei itsme:

In sommige gevallen kan de bookmaker de weddenschap als verloren beschouwen als de topscorer op een gedeelde eerste plaats eindigt, omdat de weddenschap specifiek gericht was op de topscorer die alleen op de eerste plaats zou eindigen. In andere gevallen kan de bookmaker de weddenschap als gewonnen beschouwen, waarbij de winst wordt verdeeld over de spelers die hebben ingezet op de topscorer, inclusief de gedeelde eerste plaats.

Het is belangrijk om de specifieke regels en voorwaarden van de weddenschap en de bookmaker te controleren voordat je een weddenschap plaatst, zodat je weet wat er gebeurt in het geval van een gedeelde eerste plaats bij de topscorer. Als je twijfelt, kun je het beste contact opnemen met de klantenservice van de bookmaker voor verduidelijking

Void lijkt mij sterk, en nooit zelf contact opnemen. Bet afwachten en pas de chat in gaan als de bet in jou nadeel is.

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
1 uur geleden zei Wolfie:

Ben benieuwd. 

Dit ziet eruit als regels voor wedstrijden waar je op de winnaar bet en gelijkspel geen optie was.

Bij Unibet was het zo dat de odds gedeeld werden. 

Lijkt me de meest logische optie. Uiteindelijk was ie topscoorder van nl

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst
2 uur geleden zei itsme:

Mooie chatgpt

Geplaatst
15 minutes ago, geenGokker said:

Mooie chatgpt

Als je je pappenheimers op het forum kent, weer je ook wel aan wiens bijdragen je wel wat hebt en wiens bijdragen waardeloos zijn.

Geplaatst
18 minuten geleden zei geenGokker:

Mooie chatgpt

😂😂😂

Leuk toch! Was ff aan het uitproberen😉

3 minuten geleden zei Rudi:

Als je je pappenheimers op het forum kent, weer je ook wel aan wiens bijdragen je wel wat hebt en wiens bijdragen waardeloos zijn.

Grapje moet kunnen toch Rudi?

Komt toch een mooi antwoord uit🤷

Geplaatst
3 minutes ago, Wolfie said:

Weddenschap is uitbetaald, heb de helft gekregen, ben er blij mee. 

Zeker, mooie afhandeling.

Bij alle normale bookies had je naar de afhandelingsregels voor 'dead heat' of soortgelijke term voor hetzelfde gezocht.

zebet is echter een paardenbookie en dead heats in de paardensport komen daar zo zelden voor dat ze die anders dan normaal afhandelen.

De afhandeling hier heb je volgens mij dan ook gekregen op grond van de gezond verstand/ onvoorziene gevallen clausule van zebet. (Artikel 8.14)

Dopey en Guybrush gaven je het juiste antwoord al. 

Gefeliciteerd met de winst!

Geplaatst (bewerkt)

Dank je! Dead heats komen bij paardenraces zeer regelmatig voor, want ook de 2e, 3e en 4e plek kunnen een dead heat zijn (voor o.a, de duo, trio en kwartet uitbetalingen). En Zeturf is geen paardenbookie maar een paardentotalisator.

bewerkt door Wolfie

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.