


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
MCMikeyJ
Beste mede forummensen,
Ik zie dat hier iemand casino problemen oplost voor sushi met een speciale rode telefoon…
Nee zonder gekkigheid. Ik heb een klein probleem. Met B7! Casino is het altijd goed gegaan. Alle betalingen kwamen aan (soms duurde ze wat langer) en de klantenservice hielp altijd goed. Ik speel er ook al een tijdje.
Nu heb ik op 13 mei 700 euro gewonnen. Deze is ook netjes uitbetaald volgens B7 (ook de mail gehad). Na 4/5 dagen nog niks begon ik me wat zorgen te maken. Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice (op een nette manier) en op de 5e dag hebben ze het geëscaleerd naar een andere afdeling die hierover gaat.
Mij werd verteld dat ik het geld echt kreeg en me geen zorgen hoefde te maken. Ik moest een bank statement opsturen vanaf 13 mei en dan gingen ze erachter aan. Klonk allemaal veel belovend. ABN Amro nog gebeld en hun gaven aan hier eigenlijk niks aan te kunnen doen. Geld wat niet binnen komt op mijn rekening ligt aan de verzendende partij gaven ze aan.
Nu kreeg ik vandaag de uitslag van het onderzoek. Eigenlijk geven ze aan, ja wij hebben alles netjes betaald en hier heb je het bewijs… punt.
Vanavond dus wederom contact opgenomen met B7. Helaas was de vriendelijke vrouw van toen niet bereikbaar en kreeg ik een ander iemand aan de chat. Na wederom het hele verhaal uit te leggen en om het kort te houden wordt me nu gezegd dat hun het geld gestuurd hebben, en ik maar met de bank moet regelen dat ik het krijg. Hun hebben bewijs van verzenden dus het probleem ligt bij de bank en niet bij hun…
Het probleem is dus nu, B7 wilt en kan me niet helpen, maar ABN Amro (die ik morgen maar weer ga bellen incl bewijs van verzenden vanuit B7) gaat mij waarschijnlijk ook zeggen niks te kunnen.
Ik zit er dus middenin, maar heb mijn 700 euro niet, die ik natuurlijk wel graag had. Het is altijd goed gegaan, maar ik was soms na de vele berichten ook bang dat het wel eens mis kon gaan.
Is er iemand hier die me hiermee kan helpen, dit al eens heeft meegemaakt, of weet wat ik nu verder kan doen?
Alvast heel erg bedankt!
Michael
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.