Spring naar bijdragen

Helaas negatieve ervaring B7


Aanbevolen berichten

Beste mede forummensen,

Ik zie dat hier iemand casino problemen oplost voor sushi met een speciale rode telefoon…

Nee zonder gekkigheid. Ik heb een klein probleem. Met B7! Casino is het altijd goed gegaan. Alle betalingen kwamen aan (soms duurde ze wat langer) en de klantenservice hielp altijd goed. Ik speel er ook al een tijdje.

Nu heb ik op 13 mei 700 euro gewonnen. Deze is ook netjes uitbetaald volgens B7 (ook de mail gehad). Na 4/5 dagen nog niks begon ik me wat zorgen te maken. Meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice (op een nette manier) en op de 5e dag hebben ze het geëscaleerd naar een andere afdeling die hierover gaat.

Mij werd verteld dat ik het geld echt kreeg en me geen zorgen hoefde te maken. Ik moest een bank statement opsturen vanaf 13 mei en dan gingen ze erachter aan. Klonk allemaal veel belovend. ABN Amro nog gebeld en hun gaven aan hier eigenlijk niks aan te kunnen doen. Geld wat niet binnen komt op mijn rekening ligt aan de verzendende partij gaven ze aan.

Nu kreeg ik vandaag de uitslag van het onderzoek. Eigenlijk geven ze aan, ja wij hebben alles netjes betaald en hier heb je het bewijs… punt.

Vanavond dus wederom contact opgenomen met B7. Helaas was de vriendelijke vrouw van toen niet bereikbaar en kreeg ik een ander iemand aan de chat. Na wederom het hele verhaal uit te leggen en om het kort te houden wordt me nu gezegd dat hun het geld gestuurd hebben, en ik maar met de bank moet regelen dat ik het krijg. Hun hebben bewijs van verzenden dus het probleem ligt bij de bank en niet bij hun…

Het probleem is dus nu, B7 wilt en kan me niet helpen, maar ABN Amro (die ik morgen maar weer ga bellen incl bewijs van verzenden vanuit B7) gaat mij waarschijnlijk ook zeggen niks te kunnen.

Ik zit er dus middenin, maar heb mijn 700 euro niet, die ik natuurlijk wel graag had. Het is altijd goed gegaan, maar ik was soms na de vele berichten ook bang dat het wel eens mis kon gaan.

Is er iemand hier die me hiermee kan helpen, dit al eens heeft meegemaakt, of weet wat ik nu verder kan doen?

Alvast heel erg bedankt!

Michael

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minuten geleden zei BigBassBarry:

Wat voor bewijs van betaling hebben ze je gegeven? 

 

 

Ze hebben een mail gestuurd met daarin een foto van een soort factuur..

IMG_2199.png

 

28 minuten geleden zei TheGreatOne:

Voor sushi gaat die rennen 🙂

Jij was dat idd haha! Kun jij me hiermee helpen? Want ik ben bang dat ik kan fluiten naar me geld..

IMG_2198.jpeg

bewerkt door MCMikeyJ (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei TheGreatOne:

Voor sushi gaat die rennen 🙂

Het onderbuik gevoel kwam al na dat alle latere uitbetalingen (nog 10 kleinere ofzo de laatste 10 dagen) wel allemaal netjes uitbetaald werden, maar deze 700 bleef achter.. aan het bank statement konden hun zien en gaf de klantenservice ook aan dat als het niet bijgeschreven is, ze het nog een keer overboeken, nou niet dus.

Via via kwam ik op dit forum en dacht post een topic als laatste redmiddel.. of hopelijk voor wat tips

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei MCMikeyJ:

Het onderbuik gevoel kwam al na dat alle latere uitbetalingen (nog 10 kleinere ofzo de laatste 10 dagen) wel allemaal netjes uitbetaald werden, maar deze 700 bleef achter.. aan het bank statement konden hun zien en gaf de klantenservice ook aan dat als het niet bijgeschreven is, ze het nog een keer overboeken, nou niet dus.

Via via kwam ik op dit forum en dacht post een topic als laatste redmiddel.. of hopelijk voor wat tips

Longshot, maar mss kan je zelf contact opnemen met dat MyGuava en/of Inpay met de referentie aan die uitbetaling en 't verhaal dat er niks bij je bank binnen is gekomen. Schijnbaar gebruiken ze dat als oplossingen om de payments te doen. Zou die 2e screenshot overigens even blurren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei devad:

Longshot, maar mss kan je zelf contact opnemen met dat MyGuava en/of Inpay met de referentie aan die uitbetaling en 't verhaal dat er niks bij je bank binnen is gekomen. Schijnbaar gebruiken ze dat als oplossingen om de payments te doen. Zou die 2e screenshot overigens even blurren.

Goeie tip! En dat had ik inderdaad al gedaan nu net haha.. niet heel handig dat zo openbaar te zetten haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 24-5-2024 om 11:35 zei MCMikeyJ:

Inpay kan niks voor me betekenen, dat moet B7 doen. Abn ook niet want hun zijn krijgende partij. B7 blijft zeggen we hebben alles gedaan aan onze kant en je eigen bank bellen….

ja jezus.. denk dat ik kan fluiten naar me 700

Ik zit momenteel ook 5 dagen lang te wachten op mijn geld. Gaat in dit geval om 5k. Echt bizar hoe ze hun eigen beleid continue overtreden. Incasseren doen ze heel makkelijk en duurt 1 seconde maar geld opnemen duurt een eeuwigheid. Laat staan überhaupt geld ontvangen... Lesje wel geleerd, ik ga voortaan maar bij een gereguleerde online casino met een Nederlandse vergunning. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@buggmachine Zeer verstandig. In jouw geval nog wel goede hoop dat het uiteindelijk arriveert zolang je ze niet uit de tent gaat lokken en ze een reden geeft om je account te blokkeren. Je leest overal dat het lang duurt, maar na verloop van tijd toch wordt overgeboekt. In het geval van Mikey lijkt er echt wat mis gegaan te zijn, waardoor het geld in limbo terecht gekomen is. Hou m'n hart vast of dat goed komt met die 700, maar hoop dat er gewoon ergens een kink in de kabel zit en 't uiteindelijk alsnog wordt bijgeschreven. Voor jullie beide een wijze, maar hopelijk dus geen dure les. Bij het legale aanbod heb je dit gedonder niet en heb je in ieder geval de garantie dat je je geld krijgt zolang je je aan de voorwaarden houdt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.