Spring naar bijdragen

EK POULE 2024


Aanbevolen berichten

Beste Onetimers,

Over een paar weken is het weer zover, Het Nederlands elftal gaat weer een poging wagen om de beste van EUROPA te worden. Zoals de afgelopen tournooien organiseer ik wederom een EK Poule.

Online wordt je er tegenwoordig mee doodgegooid, maar qua puntentelling en het vaak gemis van open vragen maak ik er altijd zelf eentje in Excel. Ik heb hem redelijk simpel gehouden met enkele leuke bonusvragen erbij. Je hoeft hem maar 1x in te vullen zodat je er verder tijdens het tournooi geen omkijken naar hebt.

De formulieren komen zodra de eerste wedstrijd van start is allemaal online, de tussenstanden worden dagelijks online geplaatst. Ook hebben we een appgroep waarin een man of 30 onetimers zitten die mee gaan spelen. Mocht je hierin toegevoegd worden, stuur mij even een PM of laat hier een berichtje achter.

Deelname bedraagt 12,50 en we hebben ook een poule voor 20 euro, je kan zelf bepalen aan welke je mee wilt doen of aan beide. Alle inleg gaat terug in de pot, dus er zal geen geld naar de organisatie gaan wat je vaak in poules ziet gebeuren. We gaan uit van een man of 30, dus de pot zal goed gevuld gaan worden.

Mocht je vragen of interesse hebben, laat het mij dan weten via hier, de app of PM. Iedereen is van harte welkom, dus ook je buurman of collega.

ps, sponsors zijn altijd welkom om extra prijzen aan de Poule toe te voegen.

  • Like 4
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.