Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Laatst trof ik geen ijs aan bij de desserts in HC Groningen. Ik kon eventueel een Dame Blanche krijgen, maar zo'n coupe uit de jaren 50 spreekt mij niet aan.

Ik schreef een suggestie naar het hoofdkantoor om een After Eight ijs dessert te maken. Dus mint/chocolade ijs, gegarneerd met munttakjes en een paar After Eightjes. 

Guess what! Vanaf 27 juni op de menukaart, met de uitnodiging om te komen proeven!

Leuk toch?

• Like 6
  • Thanks 1

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 uur geleden zei Solidagio:

Laatst trof ik geen ijs aan bij de desserts in HC Groningen. Ik kon eventueel een Dame Blanche krijgen, maar zo'n coupe uit de jaren 50 spreekt mij niet aan.

Ik schreef een suggestie naar het hoofdkantoor om een After Eight ijs dessert te maken. Dus mint/chocolade ijs, gegarneerd met munttakjes en een paar After Eightjes. 

Guess what! Vanaf 27 juni op de menukaart, met de uitnodiging om te komen proeven!

Leuk toch?

Heel leuk dat HC zulke suggesties / feedback oppakt. Dat zie je niet veel.

Wel de vraag om de volgende keer iets lekkers te suggereren. Als ik iets heel smerig vindt is het wel after eight.

Geplaatst
1 uur geleden zei jantje:

Leuk inderdaad, maar persoonlijk zou ik naar het HC gaan om te gokken en niet om ijsjes te eten :)

Je kan het ook combineren hé. 

24 minuten geleden zei D00PIE:

Wel de vraag om de volgende keer iets lekkers te suggereren. Als ik iets heel smerig vindt is het wel after eight.

Banansplit ofzo

Geplaatst
2 uur geleden zei D00PIE:

Neem je toch een Dame Blanche joh! 😉

Geplaatst
On 5/27/2024 at 2:17 PM, Solidagio said:

Leuk toch?

Heb je ze nog een factuurtje gestuurd? Ze komen er nu wel heel makkelijk vanaf ;)

Geplaatst (bewerkt)

Ik zou er voor naar Groningen rijden!

(of all places)

Smaak van after Eight roept herinneringen op aan zondagmiddag bezoek bij oma.

bewerkt door Rudi
spelling
Geplaatst
9 uur geleden zei Rudi:

Ik zou er voor naar Groningen rijden!

(of all places)

Smaak van after Eight roept herinneringen op aan zondagmiddag bezoek bij oma.

Of all places? Groningen is een ge-wel-di-ge stad! 😉

Als ik me niet vergis komt het ijs bij vestigingen met een "Yours" restaurant, zoals we in Groningen hebben.

Geplaatst

Super leuk toch dat een suggestie zo wordt meegenomen? Het zou mijn keuze niet zijn After 8 maar taste is in the eye of the behoulder.

Geniet lekker van je ijsjes Solidagio! Ik hoop dat ze lang op het menu mogen blijven staan!

Geplaatst

Super leuk!! Vraag mij af, welk dessert kun je nog meer op de kaart bij HC krijgen 😉 

En goed om te lezen, soms lijkt het alsof suggesties direct doorgaan naar de prullenbak, niet altijd het geval! De moeite dus om het te blijven doen ☺️

Geplaatst
Op 27-5-2024 om 14:17 zei Solidagio:

Leuk toch?

Heel tof dat ze je tip ter harte hebben genomen!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.