Spring naar bijdragen

Opgelicht op 2dehands.be


Aanbevolen berichten

Beste,

Helaas ben ik opgelicht via 2dehands.be door iemand die 'verkoper' heet. het was mijn domme fout, maar helaas die risico neem je altijd bij Online kopen o.i.d.

Toch is de doel van dit topic om te voorkomen dat nog iemand slachtoffer wordt.

--- Gegevens verkoper.
** Weg gehaald i.v.m. privacy redenen.
---

Met vriendelijke groet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei SmartAce:

Kun je ook aangeven wat er gebeurd is?

Ja, zeker. 

Omdat mijn huidige Apple Watch scherm kabel gebroken was, maar het scherm goed is. Zou ik een nieuwe kopen waar het scherm gebroken was. Zodat ik het oude scherm kon overzetten.

Toen vond ik het advertentie op 2dehands.be van Verkoper. En wou die overnemen. Gecominiceerd en 23mei overgemaakt. Tot op heden geen pakket o.i.d ontvangen. Ook geen reactie. Dus na een week geen reactie ga ik ervan dat ik ben opgelicht. 

Dit is de reden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Acnologia:

Ja, zeker. 

Omdat mijn huidige Apple Watch scherm kabel gebroken was, maar het scherm goed is. Zou ik een nieuwe kopen waar het scherm gebroken was. Zodat ik het oude scherm kon overzetten.

Toen vond ik het advertentie op 2dehands.be van Verkoper. En wou die overnemen. Gecominiceerd en 23mei overgemaakt. Tot op heden geen pakket o.i.d ontvangen. Ook geen reactie. Dus na een week geen reactie ga ik ervan dat ik ben opgelicht. 

Dit is de reden. 

Vervelend. Maar toch ook een bijzondere keuze aangezien het scherm van een Apple Watch vervangen niet "zomaar" even te doen is. 

Ik heb de link en de persoonlijke gegevens uit je bericht verwijdert omdat het Onetime forum niet is om prive gegevens van "scammers" te delen.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.