Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
JK93
Al vanaf 2 juni aan wachten op een uitbetaling van 5k en er staat nog eens 5k op mijn account. Vroeger weleens gespeelt en ook uitbetaald. Nu na veel opnieuw verficatie dingen opgestuurd alles geaccepteerd al enige tijd aan het wachten en contact gehad. De betaling is nu van pending naar progressing vanaf donderdag en mijn bank heeft nog niet uitbetaald dus hun maar weer bericht. Het zou ondertussen al binnen moeten zijn en wacht nu voor de zoveelste keer op reactie van ze maar dikke kans dat ik er alsnog weer achteraan moet. Iemand tips wat ik het beste kan doen in deze situatie? Alles netjes gestuurd wat ze vroegen en ook beleefd gecommuniceerd,Het bedrag op mijn account is niet dat je zegt laatmaar zitten .
28 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.