Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Tonn
Goedemiddag,
Onderstaande mail heb ik inmiddels meerder malen ontvangen, na contact opgenomen te hebben met Betcity. Mijn account is namelijk gesloten en ze willen het openstaande bedrag niet uitbetalen. Heel vreemd verhaal. Het is toch gek dat ze zomaar een bedrag van mij mogen achterhouden?
Hierbij ook een officiële klacht ingediend bij Betcity, maar ontvang hetzelfde antwoord van de klantenservice. Deze ongein speelt al vanaf maart eigenlijk.
Het frustrerende is dat ze helemaal geen rede geven, waarom ze mijn eigen geld niet willen storten?
Het is wel zo dat ik een account heb en mijn zoon ook. Die heeft ook wel eens ingelogd op mijn telefoon, maar verder niets bijzonders eigenlijk. Ik heb zo vermoeden, dat ze hier iets niet pluis vinden. Maar dat is toch geen rede om geld in te houden? Ze kunnen in deze toch helemaal niks bewijzen? Ik heb dit nog nooit meegemaakt.
Is in deze het inschakelen van een advocaat een goed idee?
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klantenservice (BetCity)
5 jun 2024 04:03 CEST
Beste,
Bedankt voor je bericht. Goed dat je even contact opneemt!
Uw account is gesloten op grond van artikel 17 van de Algemene Voorwaarden.
Het uitbetalen van het saldo van een speler is voor Betent niet toegestaan als de mogelijkheid tot deelname van de speler is geschorst. Het gaat daarbij om een schorsing vanwege een redelijk vermoeden dat niet langer wordt voldaan aan de voorwaarden voor inschrijving.
Verdere vragen kunnen wij op dit moment niet in behandeling nemen.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet/Kind regards,
Isabel
Klantenservice
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
50 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.