Spring naar bijdragen

Le tour de Hans! 2024 editie


Aanbevolen berichten

Vandaag weer een best lijpe etappe met onze eerst HC bergje!

Etappe Tour de France 2024 van Pinerolo naar Valloire

Relatief kort maar na deze eerste drie zware dagen zal het daarom niet minder lastig zijn. Zeker met de GALIBIER op het einde is dit een recept voor spektakel! 

Ik verwacht vandaag dat iedereen die ook maar een beetje kan sprinten op het hakblok gaat. Van Cavendish tot van Aert, ze gaan het allemaal niet redden. Wie dan wel? lastig...!
Krijgt een groepje de ruimte? Of gaan de klassementsmannen elkaar bestoken? Ik neig naar het laatste, zeker gezien ook de etappe van enkele dagen geleden waarin er meteen met vuurwerk werd gegooid. 

Het aanbod is zeer beperkt vandaag... maar so far: 

Niks 😅

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

De afdaling van de Galibier gaat net zo belangrijk zijn als de klim. Die afdaling is best heftig en daar zullen ook verschillen gemaakt worden. Pogi is een betere daler dan Vingegaard en ook Evenepoel is nogal eens onderuit gegaan in wat afdalingen. Ik denk dat Pogi vandaag de macht grijpt. 

Outsider Lenny Martinez van FDJ en Johannessen van UnoX zijn outsiders omdat ze al wat verder in het klassement staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etappe Tour de France 2024 van Saint-Jean-de-Maurienne naar Saint-Vulbas

 

Vandaag weer een dag voor de wattage rammers! De afgelopen sprint heeft ons niet heel veel geleerd, anders dan dat Philipsen redelijk kansloos is zonder vd Poel. Omdat hij niet twee keer lek gaat rijden en omdat vd Poel erg gemotiveerd leek om terug te keren verwacht ik vandaag een zeer gretig Alpecin. Verder wat kleine betjes en ... een klein jokerbetje van 10 units op onze nationale trots Groenewegen! 

 

image.png.6a10b1a3bce2364e4fb13b210db3da68.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Hansheem:

Etappe Tour de France 2024 van Saint-Jean-de-Maurienne naar Saint-Vulbas

 

Vandaag weer een dag voor de wattage rammers! De afgelopen sprint heeft ons niet heel veel geleerd, anders dan dat Philipsen redelijk kansloos is zonder vd Poel. Omdat hij niet twee keer lek gaat rijden en omdat vd Poel erg gemotiveerd leek om terug te keren verwacht ik vandaag een zeer gretig Alpecin. Verder wat kleine betjes en ... een klein jokerbetje van 10 units op onze nationale trots Groenewegen! 

 

image.png.6a10b1a3bce2364e4fb13b210db3da68.png

Helaasch 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cav voor zijn 35e! Heel erg mooi, maar wij schieten er weinig mee op! Vandaag weer een sprint, maar wat ooit makkelijk te voorspellen is, blijkt lastiger dan ooit! Ik ga voor een top 10, want dat moet te doen zijn. 

Biniam Girmay heeft zijn etappe binnen en daarmee ook genoeg zelf vertrouwen. De groene trui wil hij zeker behouden, dus ik voorspel Girmay top 10 @1.50 op BETMGM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Etappe Tour de France 2024 van Mâcon naar Dijon

een biljartlaken vandaag! En dus saai, en dus lastig te voorspellen... Ik denk dat we wel weer voor Philipsen moeten gaan voor de winst. Die zat er gister kort bij en lijkt al met al wel prima in orde. 

Dit zijn ze voor vandaag: en even voor de optlettende kijker heb ik de twee tips van Dosterik in een combi gegooid, eens kijken hoe dat uitpakt. 

image.png.73ecc5fe98943de0d1429033eb0b09e0.png

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Hansheem:

Etappe Tour de France 2024 van Mâcon naar Dijon

een biljartlaken vandaag! En dus saai, en dus lastig te voorspellen... Ik denk dat we wel weer voor Philipsen moeten gaan voor de winst. Die zat er gister kort bij en lijkt al met al wel prima in orde. 

Dit zijn ze voor vandaag: en even voor de optlettende kijker heb ik de twee tips van Dosterik in een combi gegooid, eens kijken hoe dat uitpakt. 

image.png.73ecc5fe98943de0d1429033eb0b09e0.png

 

Meerdere goed. Mooi!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd Hans! Op naar vandaag met een vlakke tijdrit op het programma.
Evenepoel de nummer 1 favoriet, dus ik richt me vandaag op top 10 of h2h bets

Ik vind Wout van Aert wint van Kung wel een leuke voor 2,20 op bet365

Jonas wint van Primoz voor 2.25 is ook interessant op bet365

En stefan Bisegger top 10 voor 2,50 bij kambi

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.