Spring naar bijdragen

Le tour de Hans! 2024 editie


Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Vandaag is een overgangsetappe. Mohoric zei eerder, voor de graveletappe, dit: 
 

Citaat

! 'Ik ben inderdaad de wereldkampioen gravel, maar ik zie deze etappe niet als mijn beste kans op een ritzege in deze Tour. Het gaat mooi worden, maar niet voor mij. Andere etappes liggen me beter', legde hij uit. 'Ik heb het dan over een aantal overgangsetappes in de tweede en derde week.

Dit is zo een etappe en met de nodige dalingen verwacht ik dat hij er bij zit. Mijn euroknaller tip: Mohoric top 10 @34 Unibet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Arthur:

Vandaag een sprintersetappe, maar is dat wel zo? Ik zie de vluchters een kans hebben. Als het toch een sprint wordt, verwacht ik dat Girmay erbij zit. Top 3 voor odds 2 bij Unibet.

Niet alleen top 3, maar dan ook nog eens winnen. Het kan niet op! Mooi om te zien! De groene trui lijkt een zekerheidje nu. Alleen morgen en op 16 juli is er een sprint.

Deze nog meegenomen, Hans?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Arthur:

Niet alleen top 3, maar dan ook nog eens winnen. Het kan niet op! Mooi om te zien! De groene trui lijkt een zekerheidje nu. Alleen morgen en op 16 juli is er een sprint.

Deze nog meegenomen, Hans?

Zeker! Helaas ook wat andere betjes, maar Girmay WINT had ik haha 

 

image.png.bb04295ecd92e3478ec673d53e83c05e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor vandaag is er weer een mooie sprintersetappe uitgezet. Weinig sprinters zijn afgestapt, dus ik verwacht dat alle sprintersploegen deze mogelijkheid niet laten schieten! Wel zijn er 2000 hoogtemeters te verteren, dus we moeten kijken naar de sprinters die dit makkelijk kunnen absorberen. Uiteraard Girmay, maar wie zijn nog meer eager voor een overwinning? Ik denk dat of Van Aert of De Lie de overwinning pakt. 

Van Aert wint @9 bij TOTO.

De Lie wint @21 bij Unibet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lekker Hans! 
vanwege werk verplichtingen was ik even wat minder actief maar vandaag ga ik er weer voor.

vandaag een prachtige etappe met finish berg op. De grote vraag is vandaag of pogacar wil winnen of dat vluchters de zege krijgen.

Ik speel in ieder geval top 3 Gall (9 odd) en carapaz top 10 op 2,50

en ik zoek zo nog even verder naar leuke betjes 

 

mocht uae willen controleren en zelf voor de overwinning gaan dan is de odd dat poga wint met 4 odd ook gewoon een prima bet

bewerkt door De eenarmige bandiet
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat je progressie maakt, Hans. Het zit mee dat de favorieten dan ook winnen of de top 3 in komen. Het zat minder mee met De Lie! Die zat gister te vroeg aan kop en daarna pakte hij de verkeerde lijn; hij zat net voor de crash met Capiot. Zonde, want hij deed zeker mee voor het podium wat mij betreft.

Om vandaag te voorspellen kijk ik ook even naar morgen. Het is morgen een feestdag voor de Fransen, dus ik verwacht vandaag niets van een Bardet, Gaudu, Barguil,Martin en Madouas. Heel misschien gaan ze aan voor wat punten bij de eerste twee bergpassages. Morgen is de start bergop, dat leent zich ook beter voor een vlucht.

Vandaag verwacht ik dat Visma en UAE elkaar goed in de gaten gaan houden en dat ze uiteindelijk de winnaar gaan afleveren. Dat betekent uiteraard dat Evenepoel er ook bij zit, dus tip ik Evenepoel top 10 @1.50 op Unibet.

Daarbij denk ik ook dat Healy eerder binnen is dan G, Martin vanwege eerder genoemde reden, dus een H2H op BET365 geeft 1.50 voor Healy.

Pidcock stapt niet meer op vandaag

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.