Spring naar bijdragen

Le tour de Hans! 2024 editie


Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

10 uur geleden zei Hansheem:

Woooow vandaag een zieke dag! Ben even op vakantie dus kan lastig screenshots delen maar we hadden: 

pogi wint 5 units @ 7 op betmgm

jonas wint 5 units @ 5 op betmgm

gall top 10 2,5 units @ 2.50 op betmgm

evenenpoel top 3 @ 2.50 op betmgm

3 uit 4!!!! 

Heerlijk zeg!! Hopelijk kunnen we verder doorstoten! Ik ga zometeen even kijken voor vandaag. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gok er op dat de vluchters het vandaag gaan redden. Gokken op de etappeoverwinning vind ik lastig. Ik ga liever voor een aantal top 10 plaatsen van renners die een gooi zullen doen naar het veroveren van een plekje in de vlucht. Hierbij wat interessante opties:

Bardet top 10, 2.20 BetCity
Hindley top 10, 3.00 BetCity
Healy top 10, 3.50 BetCity

Nog 2 gokjes: Guillaume Martin top 10 4.00 en Steff Cras top 10 6.00
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag is het quatorze juilliet en dit is ook de koninginnerit! Ik verwacht een lastig te controleren rit gezien we vanaf de start meteen de hoogte in gaan. De vluchters kunnen het weleens gaan halen. Ik schrijf Franse vluchters op die niet kort in het klassement staan. Wel als euroknallers, want het kan vandaag alle kanten op.


Lenny Martinez top 10 @ 11 BETMGM

Bardet wint @ 26 TOTO

Gaudu wint @ 51 BETMGM

Barguil wint @ 151 BETMGM (laatste Franse winnaar op Quatorze Julliet!)

 

Dan nog een H2H; Hindley vs Bardet @ 2.10 BETMGM. Je zou verwachten dat Bardet eerder binnen is, maar dat is alleen in de twee etappes gebeurd. Hindley is sindsdien telkens eerder binnen.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een hoop leuke tips! Echter ben ik iets koppig geweest. Ik heb 5 units op pogacar gespeeld (7.00) en 5 units op Gall top 10 (3.50)
 

De andere 5 heb ik niet gespeeld vandaag omdat ik eerlijk gezegd niet zo goed wist was handig was. 2 uit twee dus vandaag! 
 

Maandag weer terug van het weekendje weg dan kan ik weer iets meer kwaliteit aan mijn Posts toevoegen!! 
 

ben mijn laptop vergeten vandaar 😂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Hansheem:

Vandaag een hoop leuke tips! Echter ben ik iets koppig geweest. Ik heb 5 units op pogacar gespeeld (7.00) en 5 units op Gall top 10 (3.50)
 

De andere 5 heb ik niet gespeeld vandaag omdat ik eerlijk gezegd niet zo goed wist was handig was. 2 uit twee dus vandaag! 
 

Maandag weer terug van het weekendje weg dan kan ik weer iets meer kwaliteit aan mijn Posts toevoegen!! 
 

ben mijn laptop vergeten vandaar 😂

Soms wordt koppigheid beloond Hans! Mooie score weer. Op naar dinsdag!

P.S. Hoe staat het er nu voor qua winst/verlies?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Hansheem:

Ik ben weer thuis en de laatste week gaan we vlammen! 
 

In de pot zit momenteel…100 euro!! Dus dat is lekker nieuws! 

mooie is dat met deze units ik heerlijk gebruik kan maken van de profit boosts op betmgm en dat spekt lekker de pot

Heerlijk Hansie! Mijn tips voor vandaag:

Met stip op 1: De Lie wint van Demare 1.73 op TOTO
2: Coquard wint van M. van den berg 1.66 op Bet365

Succes weer met de keuzes :) 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een mooie opsteker! 100 in de plus! 

Vandaag is de laatste sprintersetappe! Girmay moet een paar punten vergaren om definitief de groene trui binnen te hengelen, die gaat er zeker bij zitten. Het kunnen waaiers worden, maar de laatste 30 kilometer is er tegenwind. Van Der Poel zal nog eenmaal de lead out doen en dan wellicht afstappen voor de OS. Ik verwacht dat Philipsen wint @2.25 bij BETMGM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei dosterik:

Heerlijk Hansie! Mijn tips voor vandaag:

Met stip op 1: De Lie wint van Demare 1.73 op TOTO
2: Coquard wint van M. van den berg 1.66 op Bet365

Succes weer met de keuzes :) 
 

Heb jij enig idee hoe de Lie is na zijn val? Als ik me niet vergis lag hij twee dagen geleden op het asfalt, of zat hij alleen achter de valpartij? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Hansheem:

Heb jij enig idee hoe de Lie is na zijn val? Als ik me niet vergis lag hij twee dagen geleden op het asfalt, of zat hij alleen achter de valpartij? 

Sorry Hans, zie je bericht nu pas. De Lie was optimistisch over zijn kansen voor vandaag. Helaas een super hectische finale, maar gelukkig Philipsen en Coquard goed! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een lastig te voorspellen etappe. Ik verwacht dat zowel Girmay als Philipsen de tussensprint willen pakken. Daarna zakken ze af in het peleton (en daarna richting voiture balai 🙂). Ik vind het lastig te kiezen. Carapaz heeft slechts eenmaal de top 10 gehaald, zo ook Gall. Healy dan wel tweemaal, maar dat waren geen bergetappes (tijdrit en de gravel etappe bij Troyes).

Wat mij betreft slaan we over, of we pakken wat euroknallers. Redelijke kanshebbers met een hoge odd. Bijvoorbeeld Tobias Johannessen voor @17, Johan Abrahamsen voor @151 (staat 4e in het bergklassement) en beide zijn te spelen bij BETMGM.




 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Enkele renners die ik vandaag speel. Kies er een paar uit.

Gall        TOTO    odds  80
de Plus     TOTO    odds 101
Meintjes    BETCITY odds  81
Carapaz     TOTO    odds   9
Mas         BETCITY odds  51
Ciccone     BETCITY odds  67
Buitrago    BETCITY odds  51
Williams    BETCITY odds  51
Lazkano     TOTO    odds  21
Muhleberger BETCITY odds  81
Verona      BETCITY odds 101
Johannessen BETCITY odds  17
Gaudu       TOTO    odds  51
Bardet      BETCITY odds  41
Geee        BETCITY odds  41
Hindley     TOTO    odds  41
Martin      BETCITY odds 101
Healy       BETCITY odds  10

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vandaag een laatste dag voor de vluchters en aanvallers! Het halve peloton kan vandaag mogelijk gaan winnen. Morgen en overmorgen zijn er bergetappes en als laatste een tijdrit.

Gister kwam Matthieu van der Poel na bijna 25 minuten binnen. Van Aert na 8 minuten. Ik verwacht dat Matthieu een betere kans heeft om te winnen.

Van der Poel @ 7.50 bij TOTO.
Stuyven @23 bij TOTO (voor zijn eerste touroverwinning)
Kwiatkowski @29 bij BETMGM (kwam gister binnen na 27 minuten)

Madouas @ 21 top10 bij BETMGM
Madouas @81 winnaar bij BETMGM
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister een lijstje met favorieten gespeeld… wilde hem niet jinxen dus niet gedeeld… maar helaas. Geen carapaz. Dom achteraf!! 
 

Vandaag een gekke etappe. Veel Bergen maar ogenschijnlijk niet mega zwaar. Ik ga voor een aantal aanvallers. MvdP en Wout poels heb ik op de lijst staan. 
Verder benieuwd naar jullie input! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.