Spring naar bijdragen

Le tour de Hans! 2024 editie


Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

53 minuten geleden zei dosterik:

Vandaag de Koninginnerit! Eigenlijk zie ik niets anders gebeuren dan dat Pogacar vandaag de kroon op zijn werk zet. 1.75 voor de winst op BetCity. Evenepoel top 3 op bet voor 1.75 zie ik ook wel gebeuren! Verder onwijs moeilijk....

Hopen op een mooi dagje vandaag :) 

Ik sluit mij hier bij aan. Pogacar zal Vingegaard tijd wilen aansmeren en wellicht Evenepoel helpen aan de 2e plek in het klassement.

 

Een mooie quotering zag ik bij BETMGM. Wint Pogacar de Tour de France staat op @1.75! Deze man zakt er niet meer doorheen, dat kan ik mij niet voorstellen. Bij BET365 is de quotering 1.071.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 minutes ago, Arthur said:

Een mooie quotering zag ik bij BETMGM. Wint Pogacar de Tour de France staat op @1.75! Deze man zakt er niet meer doorheen, dat kan ik mij niet voorstellen. Bij BET365 is de quotering 1.071.

Foutje en gerepareerd of verkeerd onthouden? 

Momenteel staat Pogacar bij betmgm op 1,75 voor de etappe en 1,07 voor de Tour.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pogacar heeft na de etappe van vandaag laten weten dat UAE morgen een groep zal laten rijden voor de overwinning. Ik denk aan de volgende namen voor de overwinning:

Simon Yates 8,00 BetCity
Richard Carapaz 8,00 BetCity
Jorgenson top 3 4,50 BetCity
Adam Yates top 3 4,50 BetCity
Gall top 3, 7.00 BetCity

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen is de finish in Nice. Niet zo mooi als in Parijs, maar toch fijn als je in één van klassementen op het podium kan komen. Voor de witte trui is de derde plek op het podium ingenomen door Matteo Jorgenson. Santiago Buitrago staat nu op plek 4 op slechts 13 seconden! Ik verwacht hem in de vlucht en dan doe je uiteraard mee om de winst. 

Santiago Buitrago wint @23 bij BET365
Santiago Buitrago top 3 @7 bij BETMGM

Als Buitrago gaat, zal Jorgenson ook moeten. En waarom ook niet? Hij staat 4e in het bergklassement en kan nog 3e worden. Vingegaard staat 3e, dus waarom zou hij hem dat niet gunnen. Ik kan niet vinden hoeveel punten je krijgt per col, maar hij moet hem nog kunnen inhalen.

Matteo Jorgenson wint @10 bij BETMGM.
Matteo Jorgenson top 3 @3.65 bij TOTO.

Diegene die waarschijnlijk de winst pakt, is Enric Mas. 

Enric Mas wint @12 bij BET365

David Gaudu kwam in Parijs Nice als 2e binnen op de laatste berg tussen Pogacar en Vingegaard. Hij is mijn joker vandaag.

David Gaudu top 3 @34 bij BETMGM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei dosterik:

Ja, echt jammer van Pogacar gisteren! Ik zou inderdaad aardig wat units op Evenepoel zetten, maar misschien toch ook nog Pogi meepakken? Dan moeten we wel safe zitten!

Uiteindelijk denk ik toch dat Pogi hem zal winnen....., maar ik zou dus kijken naar een mooie verdeling aan units tussen beide mannen! Dan moet het goed komen.

bewerkt door dosterik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hansheem:

Pogacar op 1.67 vind ik wel erg laag. Laatste tijdrit won hij ook niet toch? Of is mijn geheugen stuk? 

Een boost meepakken ergens? Ik geef Pogacar niet minder kans dan Evenepoel vandaag. De vorige tijdrit was heel close tussen beide heren. Toen was de tijdrit vlak en nu hebben we te maken met een 2e categorie berg....... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mannen @Arthur @dosterik @De eenarmige bandiet 

 

we hebben 70 euro ongeveer in de pot. Ik heb een 15  op evenenpoel gezet. 
dus nog 55 over. Aangezien jullie de enige drie deelnemers zijn wil ik eigenlijk een soort alles of niet doen. Dus alle 70 units inzetten. Go big or go bust! 
 

wat denken jullie? 
 

Ik denk aan: 15 op evenenpoel wint (5.00) betmgm

25 vaquelin 

en dan nog wat als Funbet op iets? Of eventueel ook evenenpoel? 
 

Of denken jullie conservatief lekker die 55 euro koesteren?

bewerkt door Hansheem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.