Spring naar bijdragen

Le tour de Hans! 2024 editie


Aanbevolen berichten

Ik was vanmiddag onderweg, maar ik vind voor nu even zo houden ook sowieso goed.

Pogi won uiteindelijk, buitenaards hoor! En Vauquelin kwam net een minuutje te kort en eindigde als 20e. Helaas!

Dank voor de leuke challenge, Hans, zo werd de Tour volgen nog leuker😀

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Amai Amai .... Pogacar was dit jaar wel echt een apart niveau. De dubbel en wie weet nog wel meer dit jaar? 

al met al hebben we vanaf ons hoogtepunt van 100 euro winst toch een klein beetje moeten inleveren maar uiteindelijk uitgekomen op 65 euro winst !! Niet verkeerd, bookies verslagen zou ik zeggen 😁 

15 spelers hebben we helaas niet gehaald dus de participatieprijs laat ik even voor wat het is maar we gaan natuurlijk de hoofdpot wel gewoon uitkeren!

Brengt me bij de prijsuitreiking, het was even puzzelen maar hij is als volgt: 

1. @dosterik --> euro 35 (cash, freebet, freespins wat je wil)

2. @Arthur --> euro 25,-  (cash, freebet, freespins wat je wil)

3. @De eenarmige bandiet --> 10,-  (cash, freebet, freespins wat je wil)

Voor de rekenaars onder ons de disclaimer dat ik hem met 5 euro heb verhoogd om iets makkelijker te kunnen rekenen 😋

 

Allez, c'est ca. Nice est ici en nu mogen we weer een jaar wachten op de volgende show. Bedankt voor het lezen / deelnemen en wellicht tot volgend jaar? 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Hansheem:

Amai Amai .... Pogacar was dit jaar wel echt een apart niveau. De dubbel en wie weet nog wel meer dit jaar? 

al met al hebben we vanaf ons hoogtepunt van 100 euro winst toch een klein beetje moeten inleveren maar uiteindelijk uitgekomen op 65 euro winst !! Niet verkeerd, bookies verslagen zou ik zeggen 😁 

15 spelers hebben we helaas niet gehaald dus de participatieprijs laat ik even voor wat het is maar we gaan natuurlijk de hoofdpot wel gewoon uitkeren!

Brengt me bij de prijsuitreiking, het was even puzzelen maar hij is als volgt: 

1. @dosterik --> euro 35 (cash, freebet, freespins wat je wil)

2. @Arthur --> euro 25,-  (cash, freebet, freespins wat je wil)

3. @De eenarmige bandiet --> 10,-  (cash, freebet, freespins wat je wil)

Voor de rekenaars onder ons de disclaimer dat ik hem met 5 euro heb verhoogd om iets makkelijker te kunnen rekenen 😋

 

Allez, c'est ca. Nice est ici en nu mogen we weer een jaar wachten op de volgende show. Bedankt voor het lezen / deelnemen en wellicht tot volgend jaar? 

Het was onwijs leuk om gedurende 3 weken op deze manier op te gaan in de Tour @Hansheem! Ik stuur je zo even een privéberichtje en hoop dat je volgend jaar terugkomt met deze leuke actie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Hansheem Is het een idee om het op de OS in te zetten bij het wielrennen? Komende zaterdag is de tijdrit en ik zie Tarling als favoriet bij de bookies, maar ik verwacht toch eerder Ganna en Evenepoel. Hun quotering staat op 3.75 (bij BET365 en TOTO). Wil je dat voor mij dat als cash inzetten?

10 euro op Ganna bij BET365 voor 4 (bet boost)
10 euro op Evenepoel bij BET365 voor 3.75

Dan houden we 5 euro over → dat is voor jouzelf voor alle moeite van de afgelopen week! Zet je ook in op de OS?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-7-2024 om 22:34 zei Arthur:

@Hansheem Is het een idee om het op de OS in te zetten bij het wielrennen? Komende zaterdag is de tijdrit en ik zie Tarling als favoriet bij de bookies, maar ik verwacht toch eerder Ganna en Evenepoel. Hun quotering staat op 3.75 (bij BET365 en TOTO). Wil je dat voor mij dat als cash inzetten?

10 euro op Ganna bij BET365 voor 4 (bet boost)
10 euro op Evenepoel bij BET365 voor 3.75

Dan houden we 5 euro over → dat is voor jouzelf voor alle moeite van de afgelopen week! Zet je ook in op de OS?

Geen probleem ze zijn ingezet. Ik kon de boost naar 4.00 niet vinden dus heb er 11.50 van gemaakt voor dezelfde uitbetaling. 
 

de resterende 3.5 op WvA gezet. Gewoon omdat ik dan ben 💪😀

IMG_9244.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei Hansheem:

Geen probleem ze zijn ingezet. Ik kon de boost naar 4.00 niet vinden dus heb er 11.50 van gemaakt voor dezelfde uitbetaling. 
 

de resterende 3.5 op WvA gezet. Gewoon omdat ik dan ben 💪😀

IMG_9244.jpeg

Super, dank je wel Hans! Ik denk dat de boost tijdelijk was, want ik kan hem nu ook niet meer vinden. Wel een boost op Wout Van Aert en Brandon McNulty.

Goeie van je! Wout moet het kunnen, maar reed geen toptour. Wellicht om zich te sparen voor de OS, wie zal het zeggen.  Ik kijk nu al uit naar zaterdag🙂

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Arthur:

Super, dank je wel Hans! Ik denk dat de boost tijdelijk was, want ik kan hem nu ook niet meer vinden. Wel een boost op Wout Van Aert en Brandon McNulty.

Goeie van je! Wout moet het kunnen, maar reed geen toptour. Wellicht om zich te sparen voor de OS, wie zal het zeggen.  Ik kijk nu al uit naar zaterdag🙂

Ik lees her en der dat hij zich idd een beetje gespaard heeft om die reden toen hij door had dat Jonas kansloos was. Voor 34 vind ik het een leuke outsider. 
 

Podium pak ik denk ik ook mee op hem als de quote de moeite is 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net zoals gister is het nat in Parijs. Geen ideale omstandigheden en dat zorgt voor valpartijen. Het kan nog weleens een loterij worden. Bij de vrouwen vallen er ook geregeld renners, dus het kan lonen om bij de mannen in te zetten op outsiders!

Dat is iedereen, behalve Tarling, Evenepoel en Ganna! Om 16:32 start de eerste man! Inzetten maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-7-2024 om 23:34 zei Hansheem:

Geen probleem ze zijn ingezet. Ik kon de boost naar 4.00 niet vinden dus heb er 11.50 van gemaakt voor dezelfde uitbetaling. 
 

de resterende 3.5 op WvA gezet. Gewoon omdat ik dan ben 💪😀

IMG_9244.jpeg

Remco trekt hem over de streep in een natte editie van de Olympische tijdrit! Erg mooi en het levert ook nog eens wat op. Ik stuur je een tikkie, goed?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.