Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

Toto, wat telt als Shot op doel en wat telt als kopbal..?

Featured Replies

Toto telt bij “schoten op doel” ook kopballen mee, nu kom ik er net achter dat ze andersom bij “kopballen op doel” schoten NIET mee tellen, mag dit wel, dat is lijkt mij een schoolvoorbeeld van met 2 maten meten..? Als het in het ene geval gezien wordt als hetzelfde, waarom dan in het andere geval niet..??

Omdat, definitie van 'Schot op goal' volgens Toto volgende definitie heeft;

Een “schot op doel” is elke doelpoging die:

• in het doel gaat, ongeacht de bedoeling;

• een duidelijke poging is om te scoren en in het doel zou zijn gegaan, maar gered wordt door de keeper

of gestopt wordt door een speler die de laatste man is waarbij de keeper geen kans heeft om het doel-punt te voorkomen.

En bij 'kopbal' iets staat als: laatste aanraking met het hoofd 

5 uur geleden zei Tommy Kae:

TOTO telt bij “schoten op doel” ook kopballen mee, nu kom ik er net achter dat ze andersom bij “kopballen op doel” schoten NIET mee tellen, mag dit wel, dat is lijkt mij een schoolvoorbeeld van met 2 maten meten..? Als het in het ene geval gezien wordt als hetzelfde, waarom dan in het andere geval niet..??

Iedere koe is een dier, dus ieder dier is een koe?

5 uur geleden zei Tommy Kae:

TOTO telt bij “schoten op doel” ook kopballen mee, nu kom ik er net achter dat ze andersom bij “kopballen op doel” schoten NIET mee tellen, mag dit wel, dat is lijkt mij een schoolvoorbeeld van met 2 maten meten..? Als het in het ene geval gezien wordt als hetzelfde, waarom dan in het andere geval niet..??

Kom op zeg. Denk zelf even logisch na.