Spring naar bijdragen

Toto betaald na gewonnen weddenschap enkel inzet terug


Beun Haas

Aanbevolen berichten

Beste Forumleden,

Tijdens afgelopen EK besloot ik weer een aantal weddenschappen te plaatsen op TOTO. Helaas bij de laatste wedstrijd, de finale, had ik een gewonnen weddenschap geplaatst welke naderhand op ''terugbetaald'' stond. Enkel mijn inzet en niet de gewonnen winst is uitbetaald. Na contact met de online chatservice van TOTO werd mijn verteld dat mijn weddenschap net te laat geplaatst was. Echter bij de weddenschap stond niks vermeld over een uiterlijke inzet tijd, sterker nog mijn weddenschap was geaccepteerd. Pas 10 minuten nadat de wedstrijd was afgelopen stond deze onder "terugbetaald".

De chatservice kwam overigens zeer amateuristisch over, toen ik bovenstaande aangaf (geen uiterlijke tijd vermeld/weddenschap geaccepteerd), werd ik letterlijk van de site afgegooid. Mijn account werd uitgelogd en kon dus geen screenshot maken van het chatgesprek. Dit voelt nogal, zacht gezegd vreemd aan van bedrijf als TOTO.

Staat TOTO in zijn recht om een geaccepteerde weddenschap te annuleren zonder vermelding van een uiterlijke inzet tijd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Om welke weddenschap gaat het precies .

Zeker bij live weddenschappen kan het wel eens voorkomen dat het nog mogelijk is om in te zetten op iets dat al gebeurd is. In de internationale praktijk wordt je dan als gokker met pek en veren van de site af geschopt, maar in Nederland wordt soms alleen je bet ongeldig verklaard.

Gaat het om zoiets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de reacties! TOTO zal waarschijnlijk in zijn recht staan.... Waarschijnlijk was 21:00 de maximale inzet tijd, en ondanks dat deze nog online stond en geaccepteerd werd in de ogen van TOTO ongeldig. Onderstaand was de weddenschap.

 

14/07/2024, 21:00:31
Spanje wint 2-1, 3-1 OF 4-1 WAS 6.50 NU @ 7,25
Price Boosts
Spanje v EngelandEuropees Kampioenschap
Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minutes ago, D00PIE said:

Wel erg flauw van TOTO als je hem om 21:00:31 hebt gezet.

^^ ironie en sarcasme komen niet goed over, over het internet?
Niet zeker of dat je dat serieus post of aan het trollen bent.
Pre betting en live betting zijn twee verschillende wedcategorieen, en die worden niet met elkaar gemixed.

Dit geval is zo vreselijk duidelijk tegen de regels dat TOTO er een speciaal artikel voor heeft opgenomen in de regels.

Quote

35. Pre Betting & Live Betting 1. TOTO biedt Pre Betting Sportweddenschappen aan. Dat wil zeggen dat de Deelnemer kan inleggen op Wedopties voordat een sportwedstrijd is aangevangen. Inleggen op deze Wedopties is niet meer mogelijk zodra de betreffende sportwedstrijd is aangevangen. Inleggen op Wedopties na aanvang van de betreffende sportwedstrijd worden ongeldig verklaard (zie artikel 25). 2. TOTO biedt voor bepaalde door haar te bepalen sportwedstrijden en evenementen Live Betting Sportweddenschappen aan. Dat wil zeggen dat de Deelnemer kan inleggen op Wedopties gedurende een sportwedstrijd. Inleggen op Wedopties terwijl de uitslag die moet worden voorspeld al bekend is worden ongeldig verklaard.

En dan heb je ook meteen je antwoord op de stelling dat je had kunnen fluiten naar je inzet als de weddenschap anders verloren was geweest: nee,
ook dan was de weddenschap ongeldig verklaard.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.