Spring naar bijdragen

Wel of niet maandelijks een bedragje stoppen in bitcoin


LuukFOD

Aanbevolen berichten

Ola,

Ik begin oud te worden en wil het nageslacht in de toekomst wat nalaten + beetje pension opbouwen (naast mijn pensioen opbouw)

Als ik maandelijk 50-100 euro in Bitcoin zal stoppen is dat over 20 jaar een goede investering geweest? Is het kansloos of is er geen zinnig idee over te zeggen?

Ik ben enorme crypton00b maar hier zullen op zeker wat experts zitten die mij degelijk advies kunnen geven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Zou mezelf zeker geen expert noemen, maar als je d'r in gaat zitten voor de lange termijn (jaren) en je kijkt puur naar wat het in het verleden gedaan heeft tov waar het nu staat, dan zie je (wel met alle downswings en upswings in perspectief meegenomen) over het grote geheel enkel een pad omhoog. Garanties heb je nooit, maar op basis daarvan zou je imo kunnen zeggen dat zoiets nooit een onverstandige investering is, zolang je die lange adem maar hebt en 't geld kunt missen mocht het toch niet uitpakken zoals je had gehoopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niemand heeft een glazen bol, en sommigen zeggen zelfs dat Bitcoin (BTC) een bubbel of piramidespel is. 

Iemand die in de crypto wereld hoog aangeschreven , Plan B, staat heeft een model gemaakt dat al 15 jaar lang (sinds Bitcoin bestaat) in grote lijnen klopt. Volg dat schema 20 jaar vooruit en je weet t ;) 

 

Geen financieel advies verder

image.png.1945b02eb9893af59d08b30a53f8eaba.png

 

bewerkt door K. Ronos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei LuukFOD:

Ola,

Ik begin oud te worden en wil het nageslacht in de toekomst wat nalaten + beetje pension opbouwen (naast mijn pensioen opbouw)

Als ik maandelijk 50-100 euro in Bitcoin zal stoppen is dat over 20 jaar een goede investering geweest? Is het kansloos of is er geen zinnig idee over te zeggen?

Ik ben enorme crypton00b maar hier zullen op zeker wat experts zitten die mij degelijk advies kunnen geven!

JA ja ja ja.

 

Ga wat filmpjes kijken op Youtube. Didi van de Bitcoin family is mooi laag drempelig om mee te starten. 

 

Ik kom hier later nog wel even op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan nu nog wel even reageren. Persoonlijk vind ik dat iedereen voor minimaal 10% van zijn vermogen in BTC zou moeten zitten( mag je eventuele eigen huis buiten je eigen vermogen houden om aan die 10% te komen) .

Ten eerste omdat BTC iets is wat niet meer te stoppen is, en we een steeds hogere BTC prijs gaan zien. 

Ten tweede wat is het ergste wat je kan overkomen als je er voor 10% inzit en het dondert allemaal in elkaar en het is niets meer waard, dan ben je 10% van je vermogen kwijt en heb je nog 90% van je vermogen over.

Realistischer is dat die 10% over 10 a 15 jaar 90% van je vermogen waard is geworden. En dat is dan voor heel veel mensen life changing money, waardoor ze niet hoeven te blijven te werken tot hun 70ste of nog langer maar lekker bv eind 50 kunnen stoppen dan wel minder te gaan werken.

 

Zeker als je kinderen hebt , is het haast een verplichting voor je kinderen om beetje bij beetje BTC te kopen. Er zijn er maar 21 miljoen van en je hebt op dit moment circa 50 miljoen miljonairs op de wereld m.a,w, niet eens elke miljonair kan 1 BTC bezitten.

En het is niet voor niets dat de grootste investeringsmaatschappijen hele divisies opzetten die zich met BTC en crypto gaan bezig houden. 

Maar stap je erin , verdiep je goed in, hoe je het beste de coins kunt bewaren, hoe je beveiliging kan inbouwen en ga zo maar door. 

 

Nu instappen en je maakt ( als het goed is) nog net een bull run mee die ergens ( kan ) in November bij de presidents verkiezingen van Amerika kan starten dan wel de run wat later word en dat die run ergens in April gaat beginnen.

 

Succes en ga niet achter elke munt aan die gepromoot word op Twitter en Youtube, BTC kun je ongezien blijven kopen andere coins zijn meer het onderzoeken waard voordat je instapt.

 

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weken later...
12 uur geleden zei Rudi:

Mooie bull run naar beneden meegemaakt ja, leek wel Pamplona

Citeer mij volgend jaar augustus tot november nog maar een paar keer.

5 uur geleden zei Lady_Diamond:

ik ben ingestapt in de vorige bullrun, maar daar waren -10% of -15% correcties voor BTC redelijk voorkomend..Ik vroeg me al af of zo'n crash nog kon. September ff doorkomen..en dan weer rust an omhoog.. 🤠

Als je er voor lange termijn in zit is er niets aan de hand, en ook in de vorige cyclussen waren correcties van 30% en meer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 17-7-2024 om 17:14 zei K. Ronos:

Niemand heeft een glazen bol, en sommigen zeggen zelfs dat Bitcoin (BTC) een bubbel of piramidespel is. 

Iemand die in de crypto wereld hoog aangeschreven , Plan B, staat heeft een model gemaakt dat al 15 jaar lang (sinds Bitcoin bestaat) in grote lijnen klopt. Volg dat schema 20 jaar vooruit en je weet t ;) 

 

Geen financieel advies verder

image.png.1945b02eb9893af59d08b30a53f8eaba.png

 

Ik wil niets zeggen over dit model dat je laat zien @K. Ronos , en waar ik ook in geloof , maar als je het laatste streepje ziet lijkt het erop dat de trend aan het keren is. 

Eerlijk gezegd lijkt het meer op een regenboog. Trek de regenboog  door ( we zitten nu op de top) en in 2039 zitten we weer op 0). 

Er zijn meerdere oorzaken : energiekosten die de spuigaten uitlopen, mining opbrengsten   die door de halving ( elke vier jaar) niet genoeg meer opbengen.

Mining apparatuur moet ook steeds sneller werken ( meer rekenkracht)  en dus steeds  weer worden vervangen door de miners ...

Het is als in een glazen bol , je ziet wel wat maar het is wazig.

Eén ding wil ik @LuukFOD meegeven : huur een kluisje ( bijvoorbeeld bij de Nederlanse Kluis) en stop je persoonlijke Bitcoin sleutel diep achterin , onder een bergje contanten. Véél  bitcoins gaan verloren omdat de codes kwijtraken. Met een fysiek kluisje ben je optimaal beschermd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Satellite Boy:

Eén ding wil ik @LuukFOD meegeven : huur een kluisje ( bijvoorbeeld bij de Nederlanse Kluis) en stop je persoonlijke Bitcoin sleutel diep achterin , onder een bergje contanten. Véél  bitcoins gaan verloren omdat de codes kwijtraken. Met een fysiek kluisje ben je optimaal beschermd.

ik koop via bitvavo? Dus ik heb dan niet echt de coins in bezit vermoed ik?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei LuukFOD:

ik koop via bitvavo? Dus ik heb dan niet echt de coins in bezit vermoed ik?

En als bitvavo failliet raakt , of gekraakt word, ben je het kwijt ( tenminste die kans is aanwezig) .

 

Not you're keys not you're wallet is het devies.

 

Zo ben ik al coins kwijt geraakt op Cryptopia, FTX en Bitforex. 

2 uur geleden zei Satellite Boy:

Ik heb zelf een plukje Bitcoin via Binance. Daar staan ze ook op ( Binance).  Je krijgt dan een persoonlijke code voor  je wallet. Code weg , geen toegang tot je account , Bitcoins weg. 

Woon je in Belgie ? Want in Nederland kun je niet meer op Binance.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hotrunner:

Woon je in Belgie ? Want in Nederland kun je niet meer op Binance.

Goed gezegd @Hotrunner over de bitvavo en de anderen waar "we" op goed vertrouwen de Bitcoins gestald hebben.  

 

Nee hoor. NL. Binance account blijft wel bestaan maar ik kan niets meer bijstorten.  Ik wacht op latere goedkeuring Binance in EU verband .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-8-2024 om 09:38 zei Satellite Boy:

Ik wil niets zeggen over dit model dat je laat zien @K. Ronos , en waar ik ook in geloof , maar als je het laatste streepje ziet lijkt het erop dat de trend aan het keren is. 

Eerlijk gezegd lijkt het meer op een regenboog. Trek de regenboog  door ( we zitten nu op de top) en in 2039 zitten we weer op 0). 

Er zijn meerdere oorzaken : energiekosten die de spuigaten uitlopen, mining opbrengsten   die door de halving ( elke vier jaar) niet genoeg meer opbengen.

Mining apparatuur moet ook steeds sneller werken ( meer rekenkracht)  en dus steeds  weer worden vervangen door de miners ...

Het is als in een glazen bol , je ziet wel wat maar het is wazig.

Eén ding wil ik @LuukFOD meegeven : huur een kluisje ( bijvoorbeeld bij de Nederlanse Kluis) en stop je persoonlijke Bitcoin sleutel diep achterin , onder een bergje contanten. Véél  bitcoins gaan verloren omdat de codes kwijtraken. Met een fysiek kluisje ben je optimaal beschermd.

Interessante theorie, de regenboog. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.