Spring naar bijdragen

Betcity odds boosts maximum inzet verruimd


Rudi

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

^^ zelf opgemerkt en gecheckt in een  groepje vrienden die wat minder sportsbetten of dat deze wijziging account specifiek was (lijkt niet zo te zijn)

Ik heb nog niet kritisch gekeken naar de kwaliteit van de odds boosts, alleen opgemerkt dat de max. inzet iets hoger is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weken later...

Ik heb de afgelopen weken regelmatig meegedaan met wat bonussen en sportweddenschappen.

Onwetend over het bestaan van “bonus bans”.

Het eerste wat ik mij afvraag is: hoe voorkom je zo’n ban? Als je elke week meedoet met 1 tot 3 van die acties, met redelijke bedragen (10 euro inzet per sportweddenschap). Loop je dan al risico?

Ten tweede vroeg ik mij af of er ook zoiets bestaat als een odd boost ban? In het geval dat je vaak deze sportweddenschappen afsluit.

 

 

 

 

bewerkt door Onceuponatime
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Onceuponatime:

Ik heb de afgelopen weken regelmatig meegedaan met wat bonussen en sportweddenschappen.

Onwetend over het bestaan van “bonus bans”.

Het eerste wat ik mij afvraag is: hoe voorkom je zo’n ban? Als je elke week meedoet met 1 tot 3 van die acties, met redelijke bedragen (10 euro inzet per sportweddenschap). Loop je dan al risico?

Ten tweede vroeg ik mij af of er ook zoiets bestaat als een odd boost ban? In het geval dat je vaak deze sportweddenschappen afsluit.

 

 

 

 

Ban voorkomen door ook te spelen op bets zonder bonus en niet teveel te betten op markten als Shots on target.

Tweede vraag; volgens mij kun je bij bijv betcity worden uitgesloten van odd boosts

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 hours ago, Rudi said:

Nou nee lijkt me niet het geval.

Bij Bcity heb ik geen bonus beperkingen en vrij ruime limieten. Bij vlagen win ik er aardige bedragen.

 

Zodra ik weer een paar bets verlies en mijn saldo over de afgelopen tijd negatief wordt komen spontaan de bonussen weer terug en dit heb ik al 3x mogen aanschouwen. Het is mogelijk niet de enige factor maar het telt sowieso mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.