Jump to content

Betcity odds boosts maximum inzet verruimd

Rudi

Recommended Posts

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

^^ zelf opgemerkt en gecheckt in een  groepje vrienden die wat minder sportsbetten of dat deze wijziging account specifiek was (lijkt niet zo te zijn)

Ik heb nog niet kritisch gekeken naar de kwaliteit van de odds boosts, alleen opgemerkt dat de max. inzet iets hoger is.

Vond de superboost van vandaag toch al wel erg matig. 1.85>2.0 Ajax wint 1e helft. Over het algemeen zijn ze wel iets spannender & winstgevender tot dusver. Reguliere boosts zijn onbetrouwbaar over het algemeen. Wel de moeite waard om in de gaten te houden. Goede observatie.

• 4 weeks later...

Ik heb de afgelopen weken regelmatig meegedaan met wat bonussen en sportweddenschappen.

Onwetend over het bestaan van “bonus bans”.

Het eerste wat ik mij afvraag is: hoe voorkom je zo’n ban? Als je elke week meedoet met 1 tot 3 van die acties, met redelijke bedragen (10 euro inzet per sportweddenschap). Loop je dan al risico?

Ten tweede vroeg ik mij af of er ook zoiets bestaat als een odd boost ban? In het geval dat je vaak deze sportweddenschappen afsluit.

Edited by Onceuponatime

14 uur geleden zei Onceuponatime:

Ik heb de afgelopen weken regelmatig meegedaan met wat bonussen en sportweddenschappen.

Onwetend over het bestaan van “bonus bans”.

Het eerste wat ik mij afvraag is: hoe voorkom je zo’n ban? Als je elke week meedoet met 1 tot 3 van die acties, met redelijke bedragen (10 euro inzet per sportweddenschap). Loop je dan al risico?

Ten tweede vroeg ik mij af of er ook zoiets bestaat als een odd boost ban? In het geval dat je vaak deze sportweddenschappen afsluit.

Ban voorkomen door ook te spelen op bets zonder bonus en niet teveel te betten op markten als Shots on target.

Tweede vraag; volgens mij kun je bij bijv betcity worden uitgesloten van odd boosts

13 hours ago, HAFCBet said:

Ban voorkomen door ook te spelen op bets zonder bonus en niet teveel te betten op markten als Shots on target.

Tweede vraag; volgens mij kun je bij bijv betcity worden uitgesloten van odd boosts

Domweg "teveel" winnen is al een garantie op limieten en bonusban(s).

6 hours ago, Rudi said:

Nou nee lijkt me niet het geval.

Bij Bcity heb ik geen bonus beperkingen en vrij ruime limieten. Bij vlagen win ik er aardige bedragen.

Zodra ik weer een paar bets verlies en mijn saldo over de afgelopen tijd negatief wordt komen spontaan de bonussen weer terug en dit heb ik al 3x mogen aanschouwen. Het is mogelijk niet de enige factor maar het telt sowieso mee.