Rudi Posted August 18 Report Share Posted August 18 Ik zag dat de maximum inzet op de gewone odds boosts is verruimd van EUR 20 per bet naar EUR 50. Goed bezig weer daar bij Betcity, vraag niet hoe het kan, profiteer ervan. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Low-roller Posted August 18 Report Share Posted August 18 Goed bezig daar, denk dat je ruim in de vip programma zit, goed dat je dit kenbaar maakt. Schouderklopje! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted August 18 Report Share Posted August 18 Heb je daar een melding van gekregen @Rudi? Of heb je het zelf opgemerkt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 18 Author Report Share Posted August 18 ^^ zelf opgemerkt en gecheckt in een groepje vrienden die wat minder sportsbetten of dat deze wijziging account specifiek was (lijkt niet zo te zijn) Ik heb nog niet kritisch gekeken naar de kwaliteit van de odds boosts, alleen opgemerkt dat de max. inzet iets hoger is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Alleman Posted August 18 Report Share Posted August 18 Vond de superboost van vandaag toch al wel erg matig. 1.85>2.0 Ajax wint 1e helft. Over het algemeen zijn ze wel iets spannender & winstgevender tot dusver. Reguliere boosts zijn onbetrouwbaar over het algemeen. Wel de moeite waard om in de gaten te houden. Goede observatie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 18 Author Report Share Posted August 18 (edited) Overduidelijke suckerbet, ik had mijn geld die wedstrijd op NAC staan Edited August 18 by Rudi voor de 'superboost' geldt ook een lagere max inzet dan voor de normale boosts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stimmer6 Posted August 19 Report Share Posted August 19 Klopt is sinds EK voetbal 50 euro die Odds boost. De gewone superboost is nog gewoon 20 euro. Maar goed bij 711 is die 100 euro. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LangeRuud Posted August 20 Report Share Posted August 20 #BETCITYMOETKAPOT Leuk al die aanpassingen, wat minder limiteren zou beter zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onceuponatime Posted September 14 Report Share Posted September 14 (edited) Ik heb de afgelopen weken regelmatig meegedaan met wat bonussen en sportweddenschappen. Onwetend over het bestaan van “bonus bans”. Het eerste wat ik mij afvraag is: hoe voorkom je zo’n ban? Als je elke week meedoet met 1 tot 3 van die acties, met redelijke bedragen (10 euro inzet per sportweddenschap). Loop je dan al risico? Ten tweede vroeg ik mij af of er ook zoiets bestaat als een odd boost ban? In het geval dat je vaak deze sportweddenschappen afsluit. Edited September 14 by Onceuponatime Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
HAFCBet Posted September 14 Report Share Posted September 14 14 uur geleden zei Onceuponatime: Ik heb de afgelopen weken regelmatig meegedaan met wat bonussen en sportweddenschappen. Onwetend over het bestaan van “bonus bans”. Het eerste wat ik mij afvraag is: hoe voorkom je zo’n ban? Als je elke week meedoet met 1 tot 3 van die acties, met redelijke bedragen (10 euro inzet per sportweddenschap). Loop je dan al risico? Ten tweede vroeg ik mij af of er ook zoiets bestaat als een odd boost ban? In het geval dat je vaak deze sportweddenschappen afsluit. Ban voorkomen door ook te spelen op bets zonder bonus en niet teveel te betten op markten als Shots on target. Tweede vraag; volgens mij kun je bij bijv betcity worden uitgesloten van odd boosts Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1299 Posted September 15 Report Share Posted September 15 13 hours ago, HAFCBet said: Ban voorkomen door ook te spelen op bets zonder bonus en niet teveel te betten op markten als Shots on target. Tweede vraag; volgens mij kun je bij bijv betcity worden uitgesloten van odd boosts Domweg "teveel" winnen is al een garantie op limieten en bonusban(s). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted September 15 Author Report Share Posted September 15 1 hour ago, 1299 said: Domweg "teveel" winnen is al een garantie op limieten en bonusban(s). Nou nee lijkt me niet het geval. Bij Bcity heb ik geen bonus beperkingen en vrij ruime limieten. Bij vlagen win ik er aardige bedragen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
1299 Posted September 15 Report Share Posted September 15 6 hours ago, Rudi said: Nou nee lijkt me niet het geval. Bij Bcity heb ik geen bonus beperkingen en vrij ruime limieten. Bij vlagen win ik er aardige bedragen. Zodra ik weer een paar bets verlies en mijn saldo over de afgelopen tijd negatief wordt komen spontaan de bonussen weer terug en dit heb ik al 3x mogen aanschouwen. Het is mogelijk niet de enige factor maar het telt sowieso mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Onceuponatime Posted September 17 Report Share Posted September 17 @1299 interessant, in dat geval is er sprake van een tijdelijke “ban” Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts