Wolfie Posted August 30 Report Share Posted August 30 Heb zojuist mijn account bij TOTO opgezegd, moet allerlei documenten aanleveren. Geen idee waarom, ben bij TOTO absoluut geen grote speler. Misschien omdat ik altijd uitbetaal zodra ik mijn storting verdubbeld heb? Maar soit, ik als brave burger loonstroken en bankafschriften opgestuurd. Worden steeds afgekeurd, maar niet duidelijk waarom. Ik kan niet reageren op de mail want autoreply. Met andere woorden: zoek het maar uit. Waarom nou niet even aangeven waarom de documenten afgekeurd zijn? Nee, daar moet je voor bellen, mag je een half uur in de wacht bij de klantenservice. Ik heb mijn account maar opgezegd, ik ben een klant, heb helemaal geen zin om te moeten raden waarom mijn documenten niet goed zijn. Dag TOTO. Blijft weinig interessants over op de Nederlandse markt zo. Rant over. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LuukFOD Posted August 30 Report Share Posted August 30 Waarom de moeite doen je account op te zeggen. Je kunt toch ook gewoon nooit meer inloggen? Je betaald geen contributie! Wel super irritant dat ze niet even aangeven waarom documenten geweigerd worden! Kleine moeite! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted August 30 Author Report Share Posted August 30 Nee, want dan krijg ik iedere dag een mail van ze dat ze nog op mijn documenten wachten. Of dat ze me missen en er een leuke bonus klaarstaat. Gaat mij om het principe. Ze kunnen inderdaad prima mij een mail sturen waarom iets afgekeurd is, maar dat doen ze niet want het moet allemaal per se geautomatiseerd zijn. Het lijkt wel of casino's je gewoon niet willen als klant, zo slecht is het soms. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted August 30 Report Share Posted August 30 ^^ superslechte ervaring en jammer want TOTO doet het imo relatief heel goed. Misschien kan accountmanagement wat voor je doen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted August 30 Author Report Share Posted August 30 Ja, mee eens. Ik vond TOTO een prima online casino, ook goede, echt interessante bonussen. Maar ik heb er gewoon geen zin in. Je krijgt soms het gevoel dat je door een ballotagecommissie moet en zij jou een plezier doen als ze je laten spelen. Ik vind sowieso dat je wel heel veel moet aanleveren. Alsof je een halve crimineel bent. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bellagiogast Posted August 30 Report Share Posted August 30 (edited) We staan pas aan de vooravond van screening door de online casino's. In september verwacht ik een overvloed van emails met uitleg over de nieuwe regelgeving per 1 oktober 2024. Wil je meer dan 700 euro maandelijks (netto) storten/besteden in een online casino moet je met de billen bloot en veel documenten downloaden/uploaden en/of opsturen en dat gaat heel erg ver mijns inziens. Zouden ze bij de landbased casino's ook mijn salarisstrook/gokwinsten/spaargelden willen zien als ik 2000 euro pin of 2000 euro cash op de roulette of blackjack tafel leg? Dan worden de wachtrijen wel erg lang en wordt het avondje uit meer ergenis dan plezier. De beleidsmakers bij de kansspelautoriteit hebben niet goed nagedacht over alle consequenties van al deze nieuwe regels. 😔. Zorgplicht en bescherming van hoog risicovolle (jonge) spelers snap ik maar je helpt tesamen met een verhoging van de kansspelbelasting naar 37,8 % heel de legale vergunde branche om zeep met het opvragen van te veel privacy bankgegevens.😒 Edited August 30 by Bellagiogast toevoeging maandelijks 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfie Posted August 30 Author Report Share Posted August 30 De enige partijen die (enigzins) blij zullen zijn met deze maatregel zijn de kleinere partijen, die zullen een sloot aan makkelijke nieuwe spelers aan de deur krijgen omdat mensen bij hun vaste stekken gelimiteerd worden. Als ik zie wat voor vragen ik nu al allemaal bij LeoVegas moest beantwoorden (extreem de details in, moest echt bepaalde stortingen en ontvangsten verklaren), dan houd ik mijn hart vast voor al het gedoe straks. Ik denk dat ik bij 711 en BetMGM om verhoogde limieten gaan vragen en verder houd ik het aantal partijen waar ik speel zo beperkt mogelijk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hersenloos Posted August 30 Report Share Posted August 30 Ik speel van tijd tot tijd bij TOTO, maar het is in het algemeen gewoon een onvriendelijk casino. Laatst was er iets misgegaan bij een sportweddenschap bij mij. Uiteindelijk 3 medewerkers gesproken (telefonisch en live chat), 3 verschillende antwoorden gekregen, inclusief dat ik een blokkade zou hebben (wat niet het geval bleek te zijn). Het is dat ik vaak wel wat verdien daar door alleen bonussen te pakken, maar als gewone speler zou ik lekker naar een ander casino / sportsbook gaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.