Spring naar bijdragen

The VegasBrothers in Vegas


ROELETTE

Aanbevolen berichten

Jaaaa begin oktober is het weer zover! @Hillichanceen ik gaan weer naar Las Vegas. We vertrekken 5 oktober vanaf Amsterdam, om savonds te belanden in ons favoriete hotel: *New York New York*. 
 

We hebben 4 nachten gecompenseerd gekregen inclusief 150$ free play en $200,- resort credit. We blijven 5 nachten dus moeten 1 nacht zelf betalen, tenzij één van ons dezelfde comps krijgt…. EN DAT IS HET GEVAL!! Hilli en ik hebben deze comp beiden, dus we gaan de eerste 4 nachten op Hil zijn gecompenseerde kamer zitten en de laatste nacht switchen we naar mijn kamer. Waarbij we beiden $150,- freeplay en $200,- resort credit hebben. 

Daarnaast heeft Hilli ook bij Palms een aanbod voor 3 dagen incl twee tickets voor penn en teller en $100,- (?) resort credit. 
Tot nu is het dus een goedkope trip:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Op 2-9-2024 om 21:40 zei Wolfie:

Wat zijn, behalve de hotels, de plannen? Restaurants, shows, activiteiten?

Penn en teller, ik wil graag naar een goochelshow/magie zoals Copperfield, maar das nog niet geboekt. We hebben we kaartjes voor een ijshockey wedstrijd en @Hillichanceheeft een volledige dag voor mij geboekt, omdat ik ceremoniemeestert ben geweest bij hem❤️

daarnaast zijn we er als Flamingo opgeblazen gaat worden, daar gaan we sowieso even kijken! 

We willen veel lopen, kijken, kleine gokjes doen, hele dag een beetje doezelig/droeloe zijn, lekker eten en wellicht een klein handpay’tje binken! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-9-2024 om 22:21 zei DeValsspeler:

Met die resort credit kunnen jullie in elk geval een flinke bak ijs kopen. :)

😂😂😂 is hopelijk niet nodig! Ik ben gek op d evegas videos van de ‘locals’ zoals jacobslife, norma en Ruby en heb al gezien dat we die resort credits hard nodig hebben. Ik hoop dat we er meer dan 4 koppen koffie van kunnen halen😝jij weet er waarschijnlijk meer over, maar het lijkt alsof de prijzen echt door t dak en verder zijn doorgeschoten voor wat eten/drinken….

Op 2-9-2024 om 23:03 zei TheGreatOne:

Hoeveel kilometers gaan jullie lopen?

Haha laten we er een prijsvraag van maken! Ik geeft een kraslot weg, zal hem live open krassen voor de winnaar: 

Op hoeveel meter(!) staat de teller van 5 okt tot en met 11 oktober?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei ROELETTE:

Penn en teller, ik wil graag naar een goochelshow/magie zoals Copperfield, maar das nog niet geboekt. We hebben we kaartjes voor een ijshockey wedstrijd en @Hillichanceheeft een volledige dag voor mij geboekt, omdat ik ceremoniemeestert ben geweest bij hem❤️

daarnaast zijn we er als Flamingo opgeblazen gaat worden, daar gaan we sowieso even kijken! 

We willen veel lopen, kijken, kleine gokjes doen, hele dag een beetje doezelig/droeloe zijn, lekker eten en wellicht een klein handpay’tje binken! 

Klinkt goed en als ik jullie was zou ik lekker bij de Tropicana gaan staan in plaats van de Flamingo. 

Is Absinthe niets voor jullie? Veel rauwe humor en unieke circus acts met hier en daar wat audience participation. Echt een top show. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-9-2024 om 10:25 zei Wolfie:

Klinkt goed en als ik jullie was zou ik lekker bij de Tropicana gaan staan in plaats van de Flamingo. 

Is Absinthe niets voor jullie? Veel rauwe humor en unieke circus acts met hier en daar wat audience participation. Echt een top show. 

Haha klein geintje, die bedoel ik idd! Excuses!! Goeie, benieuwd naar absinthe, @Hillichancenoteeert jij hm?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 9/2/2024 at 5:19 PM, ROELETTE said:

Jaaaa begin oktober is het weer zover! @Hillichanceen ik gaan weer naar Las Vegas. We vertrekken 5 oktober vanaf Amsterdam, om savonds te belanden in ons favoriete hotel: *New York New York*. 
 

We hebben 4 nachten gecompenseerd gekregen inclusief 150$ free play en $200,- resort credit. We blijven 5 nachten dus moeten 1 nacht zelf betalen, tenzij één van ons dezelfde comps krijgt…. EN DAT IS HET GEVAL!! Hilli en ik hebben deze comp beiden, dus we gaan de eerste 4 nachten op Hil zijn gecompenseerde kamer zitten en de laatste nacht switchen we naar mijn kamer. Waarbij we beiden $150,- freeplay en $200,- resort credit hebben. 

Daarnaast heeft Hilli ook bij Palms een aanbod voor 3 dagen incl twee tickets voor penn en teller en $100,- (?) resort credit. 
Tot nu is het dus een goedkope trip:D

Dit klinkt top! Ik vlieg ook 5 oktober vanaf Amsterdam! Vlieg je rechtsstreeks? Dan zitten we op dezelfde vlucht :)

En toevalligerwijs ook de eerste 4 nachten in NYNY ;) Daarna nog 3 nachten Cosmo! IJshockey op woensdag staat ook op ons programma, dus we gaan elkaar zeker tegen het lijf lopen haha!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ohhh zo gaaf! 🤩 David Copperfield echt een aanrader, gezien en enorm genoten! 
 

Die groene trommelende mannen, ook nog een optie? Schijnt spectaculair te zijn, nog op de to do list ☺️

McKing en puff the magic dragon kun je al afvinken ✔️ zeker de moeite van een bezoekje.

Waar jij nog niet bent geweest, waar ik met een gelukje binnenstond voor gratis, Omnia 🪩 Die zou ik opnieuw bezoeken, wat een sfeer, wat een uitzicht vanaf het dakterras en heerlijke cocktails van Vegas formaat en prijs 😉 misschien een afsluiter voor de dag dat @Hillichance je meeneemt 😬

Een bezoekje aan Oatman wellicht? Jammer dat ze reis best een stukkie is, maar een soort museum.

En mgl Illuminarium met rewards van de spelletjes, leuk om even te zien en te ontprikkelen van alle lichtjes en plingetjes.

Of mss de sphere van binnen bekijken? 

Ik zie de live vlogs, het bonusmateriaal en foto’s graag tegemoet 🤩

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.