Guybrush Posted September 3 Report Share Posted September 3 Het NFL seizoen staat op het punt van beginnen, en niets is mooier om een heel seizoen plezier te hebben van de geplaatste weddenschappen. Weet iemand waar ik de ante posts kan plaatsen die speler/coach gerelateerd zijn denk aan MVP. Mijn BET365 account is naar de kl** en VBET staat de helft niet op, dan wel verkeerd dan wel krijg ik foutmeldingen bij het plaatsen. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted September 5 Report Share Posted September 5 ^^ helemaal mee eens, NFL is een geweldige sport waar je veel plezier aan kan beleven en zeker ook met de season bets. Er zijn enorm veel bets beschikbaar, alleen mvp en coty en dergelijke nog niet. Vannacht seizoenstart, en meteen een kraker met verdedigend kampioen Chiefs thuis tegen Baltimore Ravens. Ravens hebben met Derrick Henry een geweldenaar binnengehaald. Op papier maakt dat de offense en Lamar Jackson nog veel gevaarlijker dan ze al waren. Reuze benieuwd! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts