Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo Jacks
Jacks.nl

Tot €250,- bonus!

Logo Unibet
Unibet

€50,- aan Free Spins

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Na jaren dit prachtige forum te volgen dacht ik, wellicht is het leuk om eens een kleine analyse te maken. Voor iedereen die daar straks over gaat roepen, ja inderdaad ik heb kunstmatige intelligentie gebruikt, en helaas werd na de tweede poging via IA toegang hiertoe te krijgen de toegang geblokkeerd, anders had ik nog wel een aantal mooie analyses gehad. Maar hierbij wat geschatte analyses: 

• 193 paginas
  • 4800 reacties
  • 70-80% van de reacties zijn winsten/screenshots
  • 3300-3800 gedeelde screenshots of winsten
  • Sugar rush/Gates en Fruitparty zijn veel genoemd
  • De community is het er over eens dat ongeveer 1000x de grens is voor een grote winst
  • De community waarschuwt om niet over je eigen grenzen te gaan (lekker verantwoord mensen!)

Dan hierbij nog twee leuke grafiekjes over de verdeling van de winsten!

Ik wilde nu eigenlijk nog laten analyseren op welk moment in de maand de meeste links/screenshots gedeeld werden, bijvoorbeeld aan het einde of begin (ivm loon uitbetaling?) of op andere moment, of er specifieke maanden/momenten zijn dat er veel gedeeld wordt en een grondige analyse van welke gokkasten het meeste genoemd worden :) Zoals gezegd, helaas lukte dat niet meer. 

Fijne maandaG! 

output (1).png

output.png

• Like 5
  • Haha 1
  • Confused 1
Geplaatst
6 uur geleden zei ROELETTE:

Na jaren dit prachtige forum te volgen dacht ik, wellicht is het leuk om eens een kleine analyse te maken. Voor iedereen die daar straks over gaat roepen, ja inderdaad ik heb kunstmatige intelligentie gebruikt, en helaas werd na de tweede poging via IA toegang hiertoe te krijgen de toegang geblokkeerd, anders had ik nog wel een aantal mooie analyses gehad. Maar hierbij wat geschatte analyses: 

• 193 paginas
  • 4800 reacties
  • De community is het er over eens dat ongeveer 1000x de grens is voor een grote winst
  • De community waarschuwt om niet over je eigen grenzen te gaan (lekker verantwoord mensen!)

Ik wilde nu eigenlijk nog laten analyseren op welk moment in de maand de meeste links/screenshots gedeeld werden, bijvoorbeeld aan het einde of begin (ivm loon uitbetaling?) of op andere moment, of er specifieke maanden/momenten zijn dat er veel gedeeld wordt en een grondige analyse van welke gokkasten het meeste genoemd worden :) Zoals gezegd, helaas lukte dat niet meer. 

Fijne maandaG! 

output (1).png

output.png

is dat obv 96, 94 of 92% RTP? :)

Geplaatst
Op 21-5-2025 om 21:33 zei Eef:

Gefeliciteerd en ook net op tijd aan je balans te zien of was het een bonus buy?

Thanks, was zo'n enhanced bet en een mooie win komt altijd mooi op tijd!

Op 23-5-2025 om 23:58 zei Inseh:

Many hours later... xD

image.thumb.png.82215b1857dac60733d75f834f780bab.png

Ik begrijp hem niet helemaal geloof ik.... Dit draadje is voor grote winsten.  

Geplaatst
11 uur geleden zei ROELETTE:

• 193 paginas
  • 4800 reacties

Fijne maandaG! 

output (1).png

output.png

Duidelijk een gevalletje: Snotnondejuh wat ga ik nu toch weer eens doen met mijn vrije tijd 😁

Geplaatst
15 uur geleden zei exileeeee:

Wrm voelt het als zo weinig xwin voor full scherm wilds? Wanted dead or a wild was al max win geweest. Wel leuke hit maar had meer verwacht

lage multipliers, je moet wel een 15x of 20x hitten wil je richting de max win gaan.

Geplaatst
17 uur geleden zei Wolfie:

Thanks, was zo'n enhanced bet en een mooie win komt altijd mooi op tijd!

Ik begrijp hem niet helemaal geloof ik.... Dit draadje is voor grote winsten.  

Snap ik, op een 50 cent bet was de uitbetaling dan ook 791 euro. De hele "humor" was een beetje dat de hele sessie naar de 791 euro toe in totaal 32 minuten geduurd heeft, omdat de balletjes zo bleven liggen. 😉 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.